  • 1. Data: 2006-02-27 21:36:36
    Temat: blad sprzedawcy
    Od: "algo" <d...@c...pl>

    sprzedano mi karte do komputera w modelu drozszym
    o 100 pln podczas, gdy wydano mi model tanszy -
    nie bylem w stanie ad hoc ustalic roznicy (wynika ona
    z oznaczen na chipsecie, co bylem w stanie ustalic
    dopiero w domu). Mam pytanko czy moge tylko
    dochodzic wymiany na model za ktory zaplacilem
    czy tez moge wogole zazadac zwrotu gotowki -
    chodzi mi o to, ze bardziej niz bledu spodziewalbym
    sie proby zrobienia frajera (czytaj mnie) na jedna
    paczke w konia ...w takim ukladzie wole oddac
    i kupic, gdzie indziej ... jesli w sklepie spytaja mnie
    o podstawe prawna to co mam im powiedziec ?

  • 2. Data: 2006-02-27 21:51:28
    Temat: Re: blad sprzedawcy
    Od: "BeliaR" <6...@w...pl>

    Użytkownik "algo" <d...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > paczke w konia ...w takim ukladzie wole oddac
    > i kupic, gdzie indziej ... jesli w sklepie spytaja mnie
    > o podstawe prawna to co mam im powiedziec ?

    teoretycznie jest to niezgodnosci towaru z opisem , wiec mozesz wymienic na
    nowa czyli ta ktora masz na paragonie/rachunku
    pozdrawiam

    ______________
    [BeliaR][Lg F720p][A64 3.0+ s754 Newcastle][Gigabyte GA-K8NS][nVIDIA MCP2-S]
    [Seagate330620A 30GB][768MB Kingstone 400MHz][Gigabyte Radon 9600PRO]
    [BENQ DW1640][Lg CDRW GCE 8520B][Cheftec HPC-360-202][GG5021574]
    [Winamp:S.O.A.D. Iron Maiden Disturbed ]

  • 3. Data: 2006-02-27 21:52:27
    Od: "algo" <d...@c...pl>

    W artykule news:dtvs8m$q57$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): BeliaR z adresu <6...@w...pl> napisał(a):

    > teoretycznie jest to niezgodnosci towaru z opisem , wiec mozesz
    > wymienic na nowa czyli ta ktora masz na paragonie/rachunku
    > pozdrawiam

    czyli nie mam szans na zwrot gotowki ?

  • 4. Data: 2006-02-27 22:13:31
    Od: "BeliaR" <6...@w...pl>

    >W artykule news:dtvs8m$q57$1@atlantis.news.tpi.pl,

    > czyli nie mam szans na zwrot gotowki ?

    w sumie to expertem prawa nie jestem, ale mozesz sprobowac, jesli sprzedawca
    bedze choc troche czlowiekiem to ci wymieni , a jak nie to moze postrasz
    sadem bo co jak co ale to mozna by nazwac oszustwem(rownie dobrze mogles
    kupic nowego mercedesa a z salonu ci przywiezli rozlerotana syrenke:)( ale
    gwarancji nie daje, moze ktos bardziej zorientowany dokladniej ci jeszcze
    doradzi)
    pozdrawiam

    ______________

  • 5. Data: 2006-02-28 06:55:31
    Od: "dr Bartek" <y...@o...pl>

> [...]
    > paczke w konia ...w takim ukladzie wole oddac
    > i kupic, gdzie indziej ... jesli w sklepie spytaja mnie
    > o podstawe prawna to co mam im powiedziec ?

    Są sklepy w których nawet z paragonem nie wymienisz towaru więc ciesz się i
    wymieniaj jak najszybciej.
    Pozdro.

  • 6. Data: 2006-02-28 07:45:44
    Od: "castrol" <j...@w...blumen.pl>

    Użytkownik "dr Bartek" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Są sklepy w których nawet z paragonem nie wymienisz towaru więc ciesz się
    > wymieniaj jak najszybciej.

    Po cholere piszesz bzdury nie zwiazane w ogole z tematem??

    Tu zachodzi niezgodnosc towaru z umowa i sprzedawca musi towar wymienic.

    Jacek

  • 7. Data: 2006-02-28 20:27:03
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    algo napisał(a):
    > W artykule news:dtvs8m$q57$1@atlantis.news.tpi.pl,

    > czyli nie mam szans na zwrot gotowki ?

    mozesz zazadac wydania towaru zgodnego z umowa albo naprawienia tego,
    jak sie nie zgodza, to mozesz zazadac obnizenia ceny itd..
    czyli idziesz, mowisz ze chcesz model za ktory zaplaciles, a oni
    wymieniaja, a jak nie to kazesz oddac 100zl

  • 8. Data: 2006-03-02 18:47:42
    Od: leon <L...@n...interia.pl>

    na kazdym sprzecie jest numer seryjny ktory spisuja do gwarancji.
    na tej podstwie mozna sprwdziwc ze sprzet ktry im przyniesiesz jest tym co
    zostal wydany. pozniej to juz wymiana z tytulu niezgodnosci z umowa.
    jakby nie chcieli - jest oczywiscie droga sadowa. ja za to polecam inna
    jak sie ma czas to stoisz w sklepie i kazdemu klientowi opowiadasz
    swoja historie. jak paru klientow straca to od reki wymienia i jescze
    przeprosza.

    leon

    --
    Jezeli przyjmiemy, ze pi wynosi 2,87 to otrzymamy bledne kolo- Lysa
    Spiewaczka