  • 1. Data: 2006-02-27 21:08:18
    Temat: nieetatowa aplikacja sądowa
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    1. czy jest jakies ogolnopolskie unormowanire co do dni w tygodniu?
    2. jaka jest mozliwosc przejscia na aplikacje etetowa? czy reguluje to
    cos w skali kraju?
    3. jak sie potem bezbolesnie przeistoczyc w adwokata?

    --
    pozdro
    ape

  • 2. Data: 2006-02-28 08:34:34
    Temat: Re: nieetatowa aplikacja sądowa
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    ape napisał(a):
    > 1. czy jest jakies ogolnopolskie unormowanire co do dni w tygodniu?

    może trzeba rozpocząć od przeczytania rozporządzenia?
    co do konkretnego dnia w jakim mają się odbywać zajęcia - nie

    > 2. jaka jest mozliwosc przejscia na aplikacje etetowa?

    tak

    > czy reguluje to cos w skali kraju?

    nie

    KG

  • 3. Data: 2006-02-28 10:36:28
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    > może trzeba rozpocząć od przeczytania rozporządzenia?
    > co do konkretnego dnia w jakim mają się odbywać zajęcia - nie

    tnx, juz wiem

    > tak

    dziekuje ale ta odpowiedz niestety mi nic nie dala

    > nie

    tnx

    --
    pozdro
    ape

  • 4. Data: 2006-02-28 13:28:26
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    ape napisał(a):
    > dziekuje ale ta odpowiedz niestety mi nic nie dala

    bo więcej trudno powiedzieć, trzeba dowiadywać się we właściwym ośrodku
    szkolenia (o ile coś wiedzą/będą chcieli powiedzieć)
    w warszawskich okręgach etaty dzielone są po kolokwium i w zależności od
    jego wyników - czyli prawie w połowie II roku
    a gdzie indziej...

    KG

  • 5. Data: 2006-02-28 22:33:41
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

> [...]
    od
    > jego wyników - czyli prawie w połowie II roku

    jesli na pytanie "jaka" odpowiadasz "tak" to juz sie nie musisz
    tlumaczyc, bo to nie tak bardzo na temat.
    serdecznie dziekuje za warsiawski ziew zbywajacy reszte swiata

    --
    pozdro
    ape

  • 6. Data: 2006-03-01 06:17:13
    Od: "Lookasik" <l...@p...o2.pl>

    > jesli na pytanie "jaka" odpowiadasz "tak" to juz sie nie musisz
    > tlumaczyc, bo to nie tak bardzo na temat.
    > serdecznie dziekuje za warsiawski ziew zbywajacy reszte swiata
    >
    > --

    sorry... ale dostales wyczerpujaca odpowiedz... moze wypadaloby ruszyc
    cztery litery i zorientowac sie w osrodku szkoleniowym. co kraj to
    obyczaj... w Katowicach podobnie jest jak w wawie ale ,zeby przejsc na
    aplikacje etatowa przede wszytskim musi byc ten etat... nawet jak jestes
    super, hiper a etatu nie ma to i tak nie dostaniesz

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2006-03-01 08:21:45
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "Lookasik" <l...@p...o2.pl> napisał w wiadomości

    > sorry...

    nie gniewam sie

    --
    pozdro
    ape

  • 8. Data: 2006-03-01 15:05:41
    Od: macteanimo<a...@k...pl>

    2. W praktyce bardzo mało prawdopodobna. W całej Polsce jest chyba tak jak w
    Wawie, czyli po kolokwium na II roku jak sa etaty, to dają tym najlepszym, a jak nie
    ma, to nie dają nikomu.
    W zasadzie taki etat dostaje się od III roku aplikacji, a wiec na sam koniec :)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 9. Data: 2006-03-01 17:36:37
    Od: "Kaiser Souza" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > Wawie, czyli po kolokwium na II roku jak sa etaty, to dają tym najlepszym,

    -----------a widzisz widzisz!! U mnie (tzn Wrocław) etaty rozdali tuż przed
    (!!!) kolokwium - i kryterium były wyniki na egzaminie wstępnym. Nie ukrywam,
    że bardzo mnie to zmartwiło, ale cóż - praca adwokata też może byc ;p
    pozdrawiam

  • 10. Data: 2006-03-01 18:42:04
    Od: "ape" <a...@n...poczta.fm>

    Użytkownik "macteanimo" <a...@k...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    najlepszym, a jak nie
    > ma, to nie dają nikomu.
    > W zasadzie taki etat dostaje się od III roku aplikacji, a wiec na sam

    dzieki wielkie

    --
    pozdro
    ape