  • Data: 2004-09-17 21:37:50
    Temat: Re: blad (?) ERY gsm
    Od: Dredd<...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Czy ja mam teraz za to odpowiadac? I wplacic im sume, ktora sie
    uzbierala
    > przez 2 lata z powodu ich bledu?

    Jeżeli był to rzeczywiście błąd systemu a kwoty po korekcie zgodne są
    z zawartą wcześniej umową oraz jeśłi te różnice o które teraz się ERA
    zwraca nie przedawniły się to wg mnie należałoby je zapłacić - z tym że
    z odsetkami liczonymi najwczesniej od terminu zapłaty wskazanego w
    skorygowanych wezwaniach (skoro wcześniej nie wzywali do zapłaty
    przez błąd systemu to nie można mówić o opóźnieniu a zatem i
    odsetkach)

    -> http://usenet.pomocprawna.info