  • Data: 2005-02-28 14:01:00
    Temat: Re: bilety komunikacji miejskiej
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    WAM wrote:

    > Ale czytelnie oznacza 9 cyfr czy 11 a moze 6? Skad mam wiedziec ile
    > cyfr ma byc na prawidlowo skasowanym bilecie?

    Kurcze. Nie prawidłowo, tylko czytelnie.
    Nie masz wiedzieć, czy ma być 6 czy 11 czy jeszcze coś innego.
    Masz zobaczyć, czy to co się odbiło jest czytelne.
    Czyli jak widziesz 6 cyferek, to czy potrafisz je przeczytać.
    Jak nie, bo odbiła się tylko połówka, albo nic się nie odbiło to masz
    coś z tym zrobić po prostu.
    Za stan kasowników odpowiada przewoźnik, za stan skasowanego biletu pasażer.