  • 11. Data: 2005-08-11 21:28:27
    Temat: Re: biletu brak ?
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    news:ddg0ie$nu0$1@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    > wiadomości news:ddfim9$qbm$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak, pamięta komu sprzedał bilet numer A00012545657 a nie będzie
    > pamiętał, ze gość nie miał biletu na odcinku B-C, a jedynie kontroler
    > się pomylił pisząc A-B. Dość wybiórczą by musiał mieć pamięć.

    przypusczzam ze pozniej klucil sie z kierowca (zdziwilbym sie gdyby tak nie
    bylo)
    a to juz jest powod do zapamietania :)

    P.

  • 12. Data: 2005-08-11 21:38:16
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Przemek R..."
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ddgftl$qcq$1@inews.gazeta.pl...

    > przypusczzam ze pozniej klucil sie z kierowca (zdziwilbym sie gdyby
    tak nie
    > bylo)
    > a to juz jest powod do zapamietania :)

    Ależ oczywiście, ze tak. Ale zarówno kontrolerzy jak i kierowca
    przypomną sobie, ze gość nie miał biletu na trasie B-C, podczas gdy on
    okazuje bilet A-B. To, ze się wypisujący pomylił nie zmienia w niczym
    faktu, ze na trasie B-C nasz pytający biletu nie miał.

  • 13. Data: 2005-08-12 18:09:54
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

> [...]
    > okazuje bilet A-B. To, ze się wypisujący pomylił nie zmienia w niczym
    > faktu, ze na trasie B-C nasz pytający biletu nie miał.

    udowodnij, "mandat" otrzymal za jazde bez biletu na trasie A-B, a ten bilet
    posiada,
    i teraz wystarczy ze kierowca potwierdzi ze faktycznei mu jakis bilet
    sprzedal (nie wazne teraz czy A-B czy A-C)

    "Kontrola wypisala jakis tam protokol i mandat ale na nim jest napisane ze
    kara za brak biletu za