  • 11. Data: 2004-03-16 07:37:45
    Temat: Re: bilet z pkp
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>

    Mieczyslaw:

    > A czy przypadkiem nie jest już na to za późno - jeżeli jest wyrok w
    > postępowaniu nakazowym ?

    byc moze - musialby to sprawdzic

    --
    PC

  • 12. Data: 2004-03-16 16:30:55
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > A czy przypadkiem nie jest już na to za późno - jeżeli jest wyrok w
    > postępowaniu nakazowym ?

    Oczywiscie, ze jest, ale do trolli to nie dociera. Trudno sie z reszta
    dziwic...

    pdr
    Olo

  • 13. Data: 2004-03-16 21:05:06
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Olo Kwasniak wrote:

    > Oczywiscie, ze jest, ale do trolli to nie dociera. Trudno sie z reszta
    > dziwic...

    Próbować można. A nakaz najpierw trzeba by doręczyć.

    KG

  • 14. Data: 2004-03-16 21:08:22
    Od: "User" <b...@a...net.pl>

    Olo Kwasniak wrote:

    > Oczywiscie, ze jest, ale do trolli to nie dociera. Trudno sie z reszta
    > dziwic...
    >
    > pdr
    > Olo
    W ciągu 14 dni możesz wnieść sprzeciw. Wtedy wyrok traci moc i jest
    rozpatrywany przez sąd.
    Pozdrawiam User

  • 15. Data: 2004-03-16 21:36:22
    Od: "Olo Kwasniak" <o...@p...wp.pl>

    > W ciągu 14 dni możesz wnieść sprzeciw. Wtedy wyrok traci moc i jest
    > rozpatrywany przez sąd.

    Naturalnie, co wcale nie oznacza, ze ostatecznie sąd nie podtrzyma nakazu w
    pierwotnym brzmieniu. A juz argumentacji o ciezkiej sytuacji materialnej na
    pewno nie bedzie brał pod uwage....

    pdr
    Olo

  • 16. Data: 2004-03-16 23:07:07
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>

    Olo Kwasniak:

    > w pierwotnym brzmieniu. A juz argumentacji o ciezkiej sytuacji
    > materialnej na pewno nie bedzie brał pod uwage....

    ROTFL olo skonczyles prawo na UJ, ze masz kodeksy w jednym palcu? lol

    pajac jestes szczeniaku i malo wiesz a wiedz rowniez, ze dla mnie kanar (i
    dla wielu moich znajomych) to zawod dla debili

    --
    PC

  • 17. Data: 2004-03-17 01:22:37
    Od: "michaljonca" <m...@a...pw.edu.pl>

    > pajac jestes szczeniaku i malo wiesz a wiedz rowniez, ze dla mnie kanar (i
    > dla wielu moich znajomych) to zawod dla debili

    dlaczego ? bo nie rozumiem, co zlegow tej robocie, przyjemna nie jest, ale
    ktos to musi robic...

    michal.

  • 18. Data: 2004-03-17 01:52:51
    Od: "ania" <a...@p...onet.pl>

    > dlaczego ? bo nie rozumiem, co zlegow tej robocie, przyjemna nie jest, ale
    > ktos to musi robic...

    kazda robote ktos robic musi, ale czy z tego powodu cos wynika?

  • 19. Data: 2004-03-17 07:57:38
    Od: Paweł Cytat <i...@i...pl>

    michaljonca:

    > dlaczego ? bo nie rozumiem, co zlegow tej robocie, przyjemna nie jest, ale
    > ktos to musi robic...

    przez takich kolesi jak olo kwasniak zawod kanara wlasnie tak postrzegam

    --
    PC

  • 20. Data: 2004-03-17 09:17:37
    Od: Piotr 'Gerard' Machej <g...@a...eu.org>

    Użytkownik Paweł Cytat <i...@i...pl> napisał:
    > przez takich kolesi jak olo kwasniak zawod kanara wlasnie tak postrzegam

    Znaczy, przez takich, co to zamiast wziąć w łapę 20zł wypisują Ci
    wezwanie na ponad 100zł? Tak samo pewnie masz złe zdanie o policjantach,
    którzy wypisują Ci mandat zamiast machnąć ręką i z uśmiechem
    powiedzieć: "Tu co prawda jest ograniczenie do 20km/h, ale pan się
    przecież musiał się przewietrzyć po wypiciu tych paru głębszych,
    więc zrozumiałe, że jechał pan 90km/h".
    Czemu zwykle ludzie mają pretensje do innych, że wykonują swoją pracę?
    Niektórzy naprawdę nie potrafią ponosić odpowiedzialności za swoje czyny.

    Pozdrawiam,
    Gerard