    From: "KrystianusDami" <k...@d...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bilet u kierowcy i odliczona kwota
    Date: Wed, 16 Oct 2002 14:54:32 +0200

    Użytkownik AndY <a...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:aoh9m7$5mj$...@n...tpi.pl...

    > Zalezy jacy kontrolerzy :) Wierz mi ze sa niezle miski ktore dzownia po
    > policje i spisuja i reszta ich nie obchodzi (ty sie pozniej martwisz)
    >
    > AndY

    dokładnie tak jak napisałes, czesto u nas dzwonia po policje bo młody lub
    ich grupka czasami mysli ze zastraszy kontrolera;
    to jest ich praca i tyle, jak kazda inna, nie jestesmy w Monako ze nie ma
    podatkow i oplat,
    chcesz jechac kup bilet, w Legnicy bilety u kierowcy jak wyzej napisałem sa
    z maszyny (w stylu kasy fiskalnej) wiec najczesciej
    sa do kupienia, mozna je kupic poza godzinami szczytu i musi byc wyliczona
    gotowka no i nie moze przedłuzac odjazdu autobusu,

    ale najfajniejsze w tym wszystkim jest to ze jest to dodatkowa forma
    sprzedazy biletow ponadto to naszym obowiazkiem jest posiadanie biletu a nie
    kierowcy sprzedanie go nam, jesli wiec kierowcy np skonczyla sie tasma w
    maszynie i nie sprzeda nam biletu to powinnismy wysiasc i kupic w kiosku lub
    na piechotke isc niestety tak jest

    co do kontrolerow to wilokrotnie widzialem jak policja przyjezdzala by
    złapac buntujacego sie (najczesciej młodziana) bez biletu
    bo chcial pobic kontrolera, tylko wtedy konczylo sie to oplatami za
    opoznienie odjazdu autobusu, lub koniecznosc zjazdu z trasy (czyli ok 500zł
    !),
    do tego siniakami od innych zdenerwowanych pasazerow:) no i ewentualna
    odpowiedzialnosc za pobicie kontrolera

    wiec polecam sobie wczesniej kupowac bilety, i nieuwierze ze nie macie
    czasu:) ja zawsze znajduje i dlatego smieje sie z takich sytuacji