  • Data: 2002-10-16 12:44:45
    Temat: Re: bilet u kierowcy i odliczona kwota
    Od: "KrystianusDami" <k...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no ale dalej z uporem maniaka będę rzucał tą panią z kasy supermarketu,
    > przecież to paranoja, żeby żądać odliczonej kwoty, niezależnie gdzie.
    > Czemu od jakiegoś czasu panie chętnie biegną rozmieniac pieniądze a
    > jeszcze parę lat temu było: nie mam wydać (w domyśle: WON mje ze
    > sklepu!).
    > P.

    Ciachunio ma racje, nic na to nie poradzimy, wyobraz sobie taka sytuacje, 10
    osob chce kupic bilet
    u kierowcy i kazdy daje 100zł, kierowca wysiada , leci do najblizszego
    sklepu wrozmienia i wraca i wydaje pokolei itak 30min
    a le mysle ze przy 2 osobie juz by nie biegl bo reszta pasazerow zlinczowała
    by ta dziesiatke by autobus mogl jechac dalej:)
    (wuolbrzymilem ale mniej wiecej tak to dziala i chyba słuszne jest nie
    przyjmowanie niewyluczonej gotowki)

    u nas nawet nie mozesz kupic na zapas biletow u kierowcy bo sa z maszyn
    ktore wydaja na konkretny przejazd i do tego
    od okreslonej godziny wiec jak dasz 10zł i kierowca nie ma wydac to do tego
    jeszcze mozesz zaplacic za jazde bez biletu:)
    (no i chyba wszedzie kierowca upowazniony jest do kontroli biletow:)

    rozumiem Twoj problem, ale duzo lepiej kupic sobie wczesniej kilka biletow i
    zaoszczedzic te pera groszy na oplacie dodatkowej
    i do tego nie martwic sie o przedłuzanie odjazdu itd:)