    From: "Beniamin" <b...@c...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bez M$ nie zaliczysz
    Date: Tue, 07 Dec 2004 09:33:47 GMT

    Użytkownik "Kamil Jonca" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:slrncrargc.dr6.kjonca@kjonca.kjonca.bogus...
    > Dnia Tue, 07 Dec 2004 08:34:29 GMT,
    > osoba podpisana: Beniamin <b...@c...pl>

    > Jakby to powiedzieć. Możesz sobie wydrukowac u kolegi. I uprzedzając, ze
    > z MSO też można u kolegi. Drukowanie trwa nieporównanie krócej niż
    > przygotowanie pracy. Poza tym rozumujesz trochę jak nasi rządzący,
    > przecież "ta dodatkowa składka ZUS" to tylko 5 PLN, tyle co nic. A
    > potem okazuje się że mamy obciążenia takie jakie mamy :-)

    Nie, składka ZUS obowiązuje wszystkich. Zasady na prywatnych uczelniach
    obowiązują tylko tych, którzy się na nie zgodzili wybierając tą właśnie
    uczelnię. I tyle. Jestem za wolnością wyboru oprogramowania - ale także
    komercyjnego. Nie powinno sie narzucac prywatnym uczelniom, jakiego
    oprogramowania mają używać.

    > Zapraszm do Warszawy. Znajdź mi kawiarenkę z MS Office. Moja znajoma
    > kiedyś miała ten problem i jej się nie udało. Podkreślam z MS Office a
    > nie OOfice, czy Wordpadem.

    Heh, nie trafiłeś. Jestem z Warszawy i jestem byłym właścicielem kafejki z
    licencjami na podstawowe programy z MS Office (Word, Excell). Kafejka nadal
    istnieje i nadal ma licencje, oczywiście nie będę jej tutaj reklamował.

    Kluczową myślą w mojej wypowiedzi był ostatni akapit, analogia do innych
    pomocy naukowych. Chciałbym zobaczyć Twój komentarz do tego.

    Pozdrawiam,
    Beniamin