  • Data: 2004-12-07 19:10:01
    Temat: Re: bez M$ nie zaliczysz
    Od: "Nikodem Nijaki" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:cp4lj6$tfp$4@news2.ipartners.pl...

    > Wykonanych w tych programach, czy dostarczanych w formatach, które owe
    > programy mogą poprawnie wczytać?

    Niewątpliwie autorowi chodziło o formaty, a w szczególności ".doc", czyli te
    formaty, które są "własnością" M$ i których opisy nie są oficjalnie
    ujawniane. Musimy jednak wziąć pod uwagę, że problem nie dotyczy środowiska
    osób, które te subtelne różnice dostrzegają ;)
    Nie chodziło mi jednak o wywołanie dyskusji na tematy techniczne (NTG), ale
    raczej o to czy wykładowca może uzależniać zaliczenie od tego jakimi
    narzędziami wykonana zostanie praca zaliczeniowa w przypadku, gdy nabycie
    tych narzędzi wiąże się ze znacznymi kosztami (lub innymi nakładami).
    Zakładam, że kwestia ta nie była uregulowana w umowie pomiędzy uczelnią i
    studentem.
    nn

    ---