  • Data: 2009-04-29 10:29:30
    Temat: Re: bank żąda wyciągu z konta
    Od: Tristan <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z środa 29 kwiecień 2009 12:25
    (autor Funaki
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gt99u1$c84$1@news.task.gda.pl>):

    > Do mnie koleżanka (kiedyś kujon w podstawówce) napisała "wezniesz".
    > Wszystko mi opadło, z rękami włącznie...

    Język jest dla ludziów, a nie ludzia dla języka. Od zawsze mówię, że liczy
    się komunikacja, a nie kosmetyka. Ja np. oglądam, bo mi tak łatwiej, a
    warszawioki się upierają, żeby obejrzywać, ale w oba kierunki się
    rozumiemy, więc po co te czepialstwo?

    --
    Tristan