  • Data: 2009-04-29 15:33:05
    Temat: Re: bank żąda wyciągu z konta
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 11:52:39 +0200, miffy napisał(a):

    > Mam pytanko z czystej ciekawości więc nie piszcie komentarzy typu
    > "wybierz inny bank" ;)
    >
    > Chcę wsiąść kredyt. Bank żąda wyciągu z konta za ostatnie 3 miesiące.
    > Czy ma prawo? Zaświadczenie z pracy o zarobkach - jasne, o ewentualnych
    > obciążeniach - jasne ale czy muszą wiedzieć w którym sklepie robię
    > zakupy i ile tam wydaje, co kupuję na allegro itp?

    Gdybym już naprawdę musiał kupić coś wstydliwego, to albo za gotówkę albo
    wpłącając na konto na poczcie, kosztuje to kilka złotych więcej i trochę
    zachodu, ale przynajmniej później nie ma się takich problemów.

    Ostatnio robiłem zakupy na imprezę, brakło gotówki to kazałem babie na
    kasie czekać i poleciałem do bankomatu, wolałem powstydzić się tą chwilę
    przy kasie i znieść spojrzenia kolejkowiczów (szczęśliwie nie byli
    wygadani) niż na wieki zostawić ślad, że tego dnia miałem wielką bibę wraz
    z gatunkami alkoholu, zagrychy, wszystkiego :)

    Wasze zdrowie!
    Tony