  • Data: 2009-04-29 20:28:56
    Temat: Re: bank żąda wyciągu z konta
    Od: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Wed, 29 Apr 2009 19:12:56 +0200, BETON napisał(a):

    > NIe widziałem biedronki z terminalami płatniczych kart

    Też nie, ale się nie przyglądałem ;p

    > Pozatym gdzie niby myslisz by były te gatunki alkoholi- w wyciągu bankowym :)

    Wystarczy miejsce (np. delikatesy) i suma. Na co można wydać znaczną sumę w
    delikatesach?

    I nie chodzi i stricte wyciąg z konta, tylko o powiązanie tej transakcji z
    danymi ze sklepu, który zna wszystkie pozycje. Wycieknie kiedyś coś takiego
    i się rodzina obrazi, że nie zaprosiłem ;)

    Twoje zdrowie!
    Tony