    From: "Smutny30" <s...@S...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Date: Wed, 17 May 2006 11:15:40 +0200

    Użytkownik "Smutny30" <s...@S...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:e49evm$154$1@news.onet.pl...
    > Witam,
    >
    > Zdarzł mi się taki przypadek, że przez pomyłkę banku zleceniodawcy
    > wpłynęła do mnie pensja kolegi. Następnego dnia zauważyłem, że pieniądze
    > te zostały wycofane z mojego rachunku. Problem w tym, że nikt mnie nie
    > pytał o zgodę ani nawet nie poinformował o takiej sytuacji. A co by było
    > gdybym wydał te pieniądze nie analizując skąd przyszły ? W tym czasie
    > spodziewałem się innych przypływów i stan konta mnie nie zaskoczył. Czy
    > jest na to jakiś konkretny paragraf w prawie cywilnym lub bankowym ? Czy
> [...]

    Aktualizacja informacji :

    Dzowniłem dziś ponownie do mBanku aby spytac się co z wyjaśnieniem sprawy
    ponieważ po pięciu dniach roboczych od zdarzenie nie otrzymałem na ten temat
    żadnej informacji. Pani nie mogła znaleźć żadnych informacji na temat mojego
    wcześniejszego zgłoszenia więc wypytała się grzecznie jeszcze raz o
    wszytskie dane i zapisała sprawę do wyjasnienia. Qrda jak by to był jakiś
    realny oddział z realnym kierownikiem to bym chociaz mógł zadzwonić do
    konkretnej osoby i oczekiwać że mi to wyjaśni a tak mogę na mLinię dzownić
    do upadłego i nic nie uzyskam.

    pozdrawiam Olek