eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawobank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji › Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
  • Data: 2006-05-18 12:59:40
    Temat: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Od: "Smutny30" <s...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e4guon$bsr$1@inews.gazeta.pl...
    > Smutny30 wrote:
    >> Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    >> wiadomości news:e4cj9p$pro$2@inews.gazeta.pl...
    >>> Smutny30 wrote:
    >>
    > A bo rozciągasz temat jak gumę do zucia. Tym bardziej, że tobie nie chodzi
    > a jakieś tam pokrycie strat które poniosłeś, tylo o urażoną dumę, że nikt
    > nie potraktował cię jak vipa i nie zadzwonił 10 sekund po sprawie, ani też
    > umyślnego z wiadomością nie posłał.

    Masz rację z jednej strony chodzi o urazona dumę. Ze ktoś śmieciw moim
    koncie i nawet nie przeprosi. Że ludzie mają zwis żeby zrobić coś dobrze
    jesli wczesniej za coś mpodobnego po tyłku nie dostali.

    Z drugiej strony moja wyobraźnie pozwala wygenerowac wiele hipotetycznych,
    co nie znaczy niemożliwych sytuacji, w których taka pomyłko mogłaby mi
    zaszkodzić i zastanawiam się czy jest to do uniknięcia na przyszłość.

    >
    > Jeśli wysłali dopiero po telefonie, kilka dni po sprawie to można to uznać
    > za mało niezwłoczne, chociaż też nic na ten temat nie możesz powiedzieć bo
    > nie wiesz jaki jest czas obiegu dokumentów w banku w tego typu sprawach.

    A g. mnie to obchodzi, jesli maja coś zrobic niezwłocznie to na pewno list
    nie powinien iść tydzień lub dłużej. Na pewno list wysłany nie dize wiecej
    niz dwa dnia a to zonacza że już w tej chwili wydrukowanie zawiadomienia i
    wysłanie zajmuje im wiecej niz 5 dni.

    > Możesz się poskarżyć, że nie wysłali niezwłocznie, tylko co z tego.
    > Mozesz napisać, że złamali własny regulamin, ale co z tego wynika? Nic.

    Moge wybrać inny bank a o tym przypadku zrobić srone i ją dobrze
    wypozycjonowac w wyszukiwarakach. Teraz juz nie chodzi o sam fakt ale o
    olewanie klienta. Do dziś nie mam nic w tej sprawie, żadnej wiadomości, mimo
    że dzwoniłem z prośba o wyjaśnienie dwa razy.

    pozdrawiam Olek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1