  • Data: 2006-05-17 08:51:05
    Temat: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Od: "Smutny30" <s...@S...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "witek" <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid> napisał w
    wiadomości news:e4cj9p$pro$2@inews.gazeta.pl...
    > Smutny30 wrote:

    > To chyba tez kwestia jakiejś kultury. Dlaczego ze mną
    >>

    > bo nie masz konta w PKO tylko w mBanku i to mBank na polecenie PKO dokonał
    > korekty. PKO nawet nie ma prawa się z tobą kontaktować.
    > Zaraz byś napisał jakim prawem mBank przekazał twój numer teelfonu do PKO.
    > to mBank mi ci wyjaśni zaistniała sytuację i właśnie to robi.
    > Przestań już marudzić.

    Wypraszam sobie takie sofrmułowania. Jak Ci się nie podoba ton dyskusji to
    nie musisz w niej brać udziału. Od zainstaniłego faktu mineło juz pięc dni
    roboczych a ja nie mam żadnej informacji. Listy na trasie Wawa-Poznań chodzą
    góra dwa dni. Z tego wniosek, że jesli to wysłali to dopiero po moim
    telefonie i na pewno nie jest to NIEZWŁOCZNE powiadominie.

    pozdrawiam Olek