    From: mvoicem <m...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: bank zabrał mi pieniądze z konta bez zgody i informacji
    Date: Tue, 16 May 2006 02:17:30 +0200

    Smutny30 napisał(a):
    > Użytkownik "Marcin Wasilewski" <j...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Nie mam takiego pola w listingu operacji, jest dopiero w szczegółach w które
    > nie wchodzę. A poza tym do k... ja nie mam obowiązku slęczeć i sprawdzać
    > każdej literki w moiach przelwwach natomiast mam prawo domniemywac że
    > pieniądze trafiające na moje kotnto sa moje.

    A może ci się tylko tak wydaje że nie masz..... na 99% twoja umowa z
    bankiem nakłada na ciebie taki obowiązek.

    To tak jak z płatnością kartą, kiedy np. zaksięguje ci się jakaś
    transakcja sprzed pół roku. Można wejść w niedozwolony debet (lub
    przekroczyć limit) jeżeli się nie śledzi swojego konta na bieżąco, i
    mimo że jeden z drugim marudzi że nie ma obowiązku ślęczeć itd.... to
    jednak odpowiedzialność za przekroczenie limity spada nie na bank, tylko
    na tego kto przekroczył.

    p. m.