    From: p...@g...pl (Piotr Dembiński)
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: [autorskie] Składanie komputerów a art. 20 Ustawy
    Date: Sat, 06 Oct 2007 15:55:53 +0200

    Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> writes:

    [...]

    > Natomiast pytanie IMO jest inne - czy rzeczony podatek ma dotyczyć
    > produktu, dla którego części składowych (Kodek Cywilny) podatek *już
    > opłacono* a pozostałe części mu nie podlegają?
    > IMVHO - nie, ale nie chce mi się czytać przepisów :)

    Dokładnie kategorie urządzeń, od których jest odprowadzana opłata,
    powinny być określone w stosownym rozporządzeniu Ministra Kultury
    i Dziedzictwa Narodowego. Mi chodziło o odpowiedź od kogoś, kto
    się już z tym problemem zetknął i wie, jak wygląda sprawa tych
    opłat w praktyce.

    --
    http://www.piotr.dembiński.prv.pl