  • Data: 2006-02-27 22:27:54
    Temat: Re: automat z piwem-teoretycznie
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde> szukaj wiadomości tego autora

    Andrzej Lawa napisał(a) w wiadomości: <44037544$1@news.home.net.pl>...

    Powinien odpowiadać kupujący.

    >I dlatego sprzedaż alkoholu 'z automatu' jest w Polsce nielegalna - nie
    >dostaniesz koncesji na taki automat.

    I dlatego prawo mówiące o karaniu sprzedawcy (a zwłaszcza tylko sprzedawcy)
    jest głupie. Gdyby był karany kupujący to sprawy by nie było. Zresztą
    kupujący doskonale wie, ile ma lat i że mu nie wolno. Sprzedający nie.
    A automat tym bardziej.
    W Teksasie kara jest za próbę kupienia alkoholu, o czym przekonała się
    nawet córka urzędującego prezydenta - grzywna/prace społeczne.
    Niech automat sprzedaje jak bankomat - na karty płatnicze (zwłaszcza kredytówki
    - te raczej posiadają dorośli).

    Arek