  • 1. Data: 2004-03-17 06:52:25
    Temat: auto kratka
    Od: "robert" <p...@i...net.pl>

    od 1 maja bedzie mozna odliczyc 50% vat-u ale nie wiecej niz 5000 zl na
    zakup samochodu osobowego ktory nie bedzie mial juz kratki jak do tej pory
    .moje pytanie jest nastepujace czy po 1 maja bede mogl sobie wymontowac
    kratke i zarejestrowac auto na 5 osob bez zwrotu nadplaty

  • 2. Data: 2004-03-17 09:37:41
    Temat: Re: auto kratka
    Od: Catbert <v...@w...pl>

    On 3/17/2004 7:52 AM, robert wrote:

> [...]
    > .moje pytanie jest nastepujace czy po 1 maja bede mogl sobie wymontowac
    > kratke i zarejestrowac auto na 5 osob bez zwrotu nadplaty

    Nie sądzę - kratka zainstalowana jest wpisana w homologację.
    W skrajnym przypadku naraziłbyś się na żądanie zwrotu VAT.
    Policja demontaż kratki traktuje tak (prawie) jak demontaż hamulców.

    Pzdr: Catbert