  • Data: 2008-12-17 06:04:49
    Temat: Re: aukcja - zakup od os. fizycznej - nie taki przedmiot
    Od: gacek <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gacek wrote:
    > Witam
    >

    > Mam problem z aukcją z allegro - nie sprawdziłem procentów komentarzy i
    > teraz mam. Sytuacja jest tak, że miała być obudowa do telefonu X,
    > przyszła obudowa od telefonu Y.
    >
    > W allegro podane są dane osoby fizycznej (dane konta również). Przesyłka
    > przyszła bez paragonu, z pieczątką firmy jakiejś na kopercie*.
    > *) podejrzewam, że ten człowiek zamówił w tej firmie, żeby wysłali do mnie.

    Czyli sytuacja jet taka:
    - ja przelalem pianiadze czlowiekowi X Y z miasta Z z loginem L
    - po tygodniu dostałem przesyłkę poleconą od firmy P z miasta Q,
    zaadresowaną:

    L (malym fontem, pochylony login sprzedawcy)
    gacek
    adres gacka
    miasto gacka

    i tam był produkt inny niż zamówiłem.

    Pytanie moje sprowadza się do tego:

    Zapłaciłem - nie dostałem zamówionego towaru, nie ma kontaktu ze
    sprzedawcą. To jest chyba sprawa jasna i prosta.

    Czy przesyłka z innym przedmiotem od innego podmiotu gmatwa kwalifikację
    takiego czynu?
    Przy czym jest dla mnie oczywiste, że ta przesyłka jest powiązana z tym
    zakupem.

    gacek