  • Data: 2008-05-26 10:22:00
    Temat: Re: aukcja allegro
    Od: "Marcin P." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "PlaMa" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:g1cbgu$rpl$1@inews.gazeta.pl...
    > Chcę kupić sobie monitor LCD, znalazłem na allegro interesujący mnie
    > model sęk w tym, ze w opisie aukcji są sprzeczne informacje. W jednym
    > miejscu opis że gwarancja jest na 36 miesięcy w drugim, że na 24
    > miesiące (+ masa innych błędów i sprzeczności).
    >
    > Czy jeśli kupię ten monitor to będę mógł wymagać od sprzedawcy 36
    > miesięcznej gwarancji?

    Najpierw sprawdź ceny na ceneo.
    Tam porównasz ceny prawdziwych sklepów, a nie kombinatorów z bożej łaski.

    Zamówiłem z ceneo już wiele rzeczy, i nawet, jeśli były problemy, to wszystko
    zostało spokojnie i bez nerwów wyjaśnione na moją korzyść w bardzo krótkim
    czasie. A ceny niższe niż na allegro.

    Sereeczen pozdrowienia
    --
    Marcin