  • Data: 2004-05-25 16:49:59
    Temat: Re: art.286 &1 /zawiasy/
    Od: "Lookasik" <l...@o...wytnijto.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Zazwyczaj są to dwie niezależnie zastosowane kary.
    > Wielokrotnie spotkałem się z tym, że wnioskowano o wykonanie kary po
    > miesiącu od uprawomocnienia wyroku.

    przede wszytskim obowiazek naprawienia szkody to nie kara
    a dwa w 90% przypadkow kare sie odwiesza jak ktos sie nie dostosuje /nie
    tylko od tego obowiazku/

    jesli naprawde nie masz kasy.. radze wnioskowac o rozlozenie na raty. staraj
    sie zaplacic cokolwiek firmie , ktorej jestes krewny a pozniej starac sie o
    zmniejszenie, rozlozenie na raty itd itp

    brak dzialania to najgorsze co moze byc.. nie wyskakuj od razu z umorzeniem
    bo bedzie to nie mile widziany

    pozdrawiam