    Date: Fri, 11 Jun 2010 17:23:51 +0200
    From: elephanto <e...@c...it.gmail.com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: art. 182^3 KP

    W dniu 2010-06-11 14:50, max pisze:

    > według zapisu ustawy w/w śmiem twierdzić że według mojej interpretacji
    > owszem musi się zgodzić ale nie koniecznie w terminie zaproponowanym przez
    > pracownika.
    > Jest może jakieś rozporządzenie do tego artykułu które by jasno regulowało
    > znaczenie słowa "uwzględnić", bo dla mnie nie jest to jednoznaczne.

    Pewnie nie ma.

    Ale po to pracownik ma zlozyc wniosek na co najmniej 7 dni przed
    planowanym terminem urlopu, zeby pracodawca mogl sobie wszystko
    poustawiac. Ewentualnie, jezeli termin nie zostanie zachowany, to
    rozpoczecie urlopu mozna przesunac (ale tak, zeby sie zmiescic przed
    ukonczeniem przez dziecko 12 miesiaca zycia).

    --
    Adam