    From: "ag" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: art. 144 KW parkowanie na trawniku...
    Date: Fri, 1 Sep 2006 19:40:08 +0200

    "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote in message
    news:ed9peu$qau$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "ag" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli ów delikwent będzie parkował z naruszeniem prawa i popełni tym
    > wykroczenie, to tak. rzecz w tym, że mało kto na własnym podwórku ustawia
    > znaki zakazu parkowania albo ustanawia strefę zamieszkania. Ale znam takie
    > przypadki.
    Ale pisałem w poście poniżej (odp. na Jasko Bartnik) że przy tej ulicy NIE
    MA strefy zamieszkania (brak znaku D-40), a znaki D-46 na początku uliczek
    po drugiej stronie drogi niż rzeczony "trawnik" należący do
    spół.mieszk.(zwyczajowe miejsce postoju tych co się nie załapali na uliczki
    podblokowe - od kilkunastu lat to pierwsza taka sytuacja żeby komuś nie
    pasowało parkowanie w tym miejscu);
    Brak też znaków zakazujących postoju/zatrzymywania się - a teren należy do
    spółdzielni mieszkaniowej, czyli jest _prywatny_ i właściciel terenu
    (sp.mieszk.) nie zgłaszał tej sytuacji. Czyli - jeśli zostaniemy ukarani to
    czy jest podstawa do ukarania kierowcy samochodu parkującego na trawie
    swojej własnej prywatnej posesji?
    I jeszcze raz - nie jest to strefa zamieszkania, nie ma znaków zakazu
    zatrzymywania się / postoju. Teren należący do spółdzielni mieszkaniowej a
    nie do gminy, a podstawa to art.144 KW.

    p.
    aga