  • 11. Data: 2006-01-14 14:33:29
    Temat: Re: art 119 kw - posiedzenie i wyrok :)
    Od: "krzysiek" <k...@w...plSPAM>

    > Nie zrozumiałeś. Jeśli masz nie informację o rozprawie a wezwanie na
    > stawienie się na rozprawie, to masz psi obowiązek tam się udać.

    Wlasnie mam zawiadomienie o posiedzeniu, nie o rozprawie.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-01-14 16:25:07
    Od: "gardziej" <gardziejewski@tlen(czyli o2).pl>

    > Stac mnie stac, ale po co mam placic temu panstwu, skoro nic od niego nie
    > mam.

    uczysz sie z moich podatkow, policja musi cie zatrzymywac z moich podatkow i
    jeszcze marudzisz!

  • 13. Data: 2006-01-15 09:28:57
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    krzysiek napisał(a):
    > tutaj napisalem, ale fakt faktem nie czuje sie przez to gorszy niz Ci,
    > ktorzy jezdza bez biletu autobusami/tramwajami :)

    Wiekszosc zlodziei nie czuje sie gorsza.
    Normalnemu czlowiekowi nie przyjdzie do glowy, nawet w pijackiej
    malignie zabieranie rzeczy, ktora do niego nie nalezy.
    A ty jeszcze sie chelpisz (usmieszek na koncu twojego wywodu).

    Zycze ci, aby ladnie sedzia dowalil

    MarcinJM
    PS mam niejasne uczucie, ze moje podatki sa marnowane na takich poldebili.

  • 14. Data: 2006-01-15 12:36:22
    Od: "krzysiek" <k...@w...plSPAM>

    > uczysz sie z moich podatkow, policja musi cie zatrzymywac z moich podatkow
    > i jeszcze marudzisz!

    Chyba, ze swoich.

  • 15. Data: 2006-01-15 13:22:04
    Od: "Soldier" <s...@s...pl>

    : Normalnemu czlowiekowi nie przyjdzie do glowy, nawet w pijackiej
    : malignie zabieranie rzeczy, ktora do niego nie nalezy.

    Zdefiniuj pojęcie 'normalnego człowieka'. Kim (może czym?) według Ciebie
    jest taki człowiek ? Wnioskuję, że jeżeli ktoś czasami lubi wypić,
    normalny wg. Ciebie nie jest ?
    A poza tym bzdury piszesz. Nawet nie wiesz jakie głupoty zwykli szarzy
    ludzie, przy założeniu, że nie są uzależnieni od alkoholu, potrafią
    zrobić będąc w stanie upojenia... ale to właśnie dlatego, że decyzję o
    wypiciu podejmuje się świadomie, stan po spożyciu czy stan nietrzeźwośći
    nigdy nie będzie okolicznością (tfu) łagodzącą, wyłączającą winę czy
    karalność...

    : Zycze ci, aby ladnie sedzia dowalil

    Pięknie zbudowane zdanie. I typowe podejście człowieka, który nic nie
    rozumie. Czasy Robespierre już dawno minęły. Na szczęście nie Ty
    podejmiesz decyzję w tej sprawie.

    A co do pytań krzyśka,
    Po pierwsze powinieneś przyjść na posiedzenie, na które otrzymałeś
    wezwanie.
    Najczęściej wygladają one w ten sposób, że sędzia zapyta Ciebie czy
    przyznajesz siędo zarzucanego Ci czynu, i zapyta przedstawiciela
    Policji, będącego jednoczęsnie oskarżycielem publicznym, czy podtrzymuje
    karę w postaci grzywny w wysokości 100zł.

    I tyle.

    Pozdrawiam.
    --s.

  • 16. Data: 2006-01-15 13:51:28
    Od: Pav <n...@z...pl>

    krzysiek napisał(a):

    > Chyba, ze swoich.

    A skąd wiesz z czyich?Może z moich?

  • 17. Data: 2006-01-15 15:14:10
    Od: sg <a...@s...org.pl_WITHOUT>

    krzysiek napisał(a):

    > Chyba, ze swoich.

    jasne, już to widzę, że tyle zarabiasz, że wszystko co państwo ci daje
    jest z twoich podatkow ;-))))

    sg