  • 1. Data: 2006-01-14 09:01:57
    Temat: Prawo cywilne - na kogo przechodzi akt własności ?
    Od: "Karol Ożóg" <k...@w...pl>

    Witam
    Mam pytanie : na kogo przechodzi akt własności pola w przypadku:
    Matka miala 4 synow - jeden z nich umarł pozostawiając 2 dzieci -
    i jesli teraz chce przeprowadzic ta działka to na kogo ona przejdzie ? - na
    tych
    3 pozostałych synow a moze na tych 3 synow i 2 wnukow po tym czwartym
    zmarlym.
    Pozdrawiam
    Karol

  • 2. Data: 2006-01-14 10:06:34
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > 3 pozostałych synow a moze na tych 3 synow i 2 wnukow po tym czwartym
    > zmarlym.
    tak

  • 3. Data: 2006-01-14 12:01:13
    Od: Mecenas <m...@p...pl>

    Karol Ożóg napisał(a):
> [...]
    > tych
    > 3 pozostałych synow a moze na tych 3 synow i 2 wnukow po tym czwartym

    I na małżonkę zmarłego.

    Michał

  • 4. Data: 2006-01-14 12:57:34
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > I na małżonkę zmarłego.

    chyba małżonka :> o ile ten oczywiście żyje (w kazusie jakoś go nie widac)

    Iza

  • 5. Data: 2006-01-14 12:58:47
    Od: "iza" <i...@e...pl>

    > tak

    Przy czym na tych 2 wnuków przypada część spadku która należała się jego
    ojcu czyli synowi spadkodawczyni.

    Iza

  • 6. Data: 2006-01-15 19:44:54
    Od: "Zdzislaw" <z...@u...pl>

    > Przy czym na tych 2 wnuków przypada część spadku która należała się jego
    > ojcu czyli synowi spadkodawczyni.
    dokladnie

  • 7. Data: 2006-01-15 19:47:36
    Od: kam <#k...@w...pl#>

    Mecenas napisał(a):
    > I na małżonkę zmarłego.

    Do rozstrzygnięcia jeszcze kiedy zmarł spadkodawca i czy pole stanowiło
    gospodarstwo rolne.

    KG