  • Data: 2004-03-22 15:16:06
    Temat: Re: aplikacja sędziowska
    Od: "Robert.K." <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gonia" <g...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:c3mete$6cd$1@news.onet.pl...
    > Rozpoczęłam przygotowania do aplikacji sędziowskiej.

    Hmmm masz chyba na mysli egzamin na aplikacje ? :)
    I tak gwoli scislosci....aplikacja sadowa a nie sedziowska;)
    Zacznij lekture od tego rozporzadzenia :
    http://www.abc.com.pl/serwis/du/2002/1283.htm

    >Czy może ktoś mi
    > poradzić na co zwrócić szczególną uwagę, może jakieś ciekawe linki, czego
    > się uczyć...

    hmmm......prawo karne materialne i procesowe , cywilne materialne
    i procesowe , handlowe , pracy , rodzinne i opiekuncze ,
    zagadnienia ustrojowe ( ustroj sadow powszechnych , Konstytucja,
    zarys prawa UE , podstawy miedzynarodowego publicznego ).
    Powinno wystarczyc. Do tego pewosc siebie na egzaminie..elokwencja....
    przyznac sie do niewiedzy zamiast plesc glupoty :)

    > Pozdrawiam Gonia

    Ja rowniez.
    P.S. Gdzie chcesz zdawac ?