  • Data: 2004-03-22 19:41:03
    Temat: Re: aplikacja sędziowska
    Od: "wowka" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "kam" <X#k...@p...onet.pl.#X> napisał w wiadomości
    news:c3ne9i$97d$2@inews.gazeta.pl...

    > ale jest, łącznie z ubezpieczeniami społecznymi jak masz pecha ;)

    > nie było?

    zależy kiedy sie zdawało, poza tym zauważcie, że jeszcze 3-4 lata temu
    pytania powstawały na szczeblu apelacji, a teraz przychodzą z Ministerstwa.
    Dlatego inny był zakres pytań w każdej apelacji. 10 lat temu i wcześniej
    było jeszcze inaczej, bo pytania wymyślali sędziowie w sądach wojewódzkich
    (ówczesnych). Miłego zdawania!

    wowka