  • Data: 2019-04-26 17:11:50
    Temat: Re: ambasada wzywa (do płacenia za więcej wiz USA)
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:
    > W dniu 24.04.2019 o 14:43, J.F. pisze:
    [...]
> [...]
    potrzebowac-wiz-by-wjechac-min-do-polski-to-efekt-po
    lityki-unii.html

    > I dochodzimy do sedna sprawy. Mim zdaniem w wypadku WIZ powinna
    > obowiązywać zasada wzajemności.

    Ja od paru+ lat jestem za zasadą wzajemności z wyjątkami _czasowo_
    udzielanymi/zatwierdzanymi przez Sejm. Publiczna debata w Sejmie co
    cztery lata o "wizach asymetrycznych" to minimalna "wdzięczność" na
    którą USA sobie dawno zasłużyły. Na 460 posłów kilku którzy powiedzą
    publicznie w takiej debacie "coś barwnego" jest praktycznie gwarantowane.

    --
    A. Filip