  • Data: 2019-04-26 23:25:26
    Temat: Re: ambasada wzywa
    Od: u2 <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 26.04.2019 o 22:20, Animka pisze:
    > Pamiętam, że kiedyś, za komuny pewna grupa ludzi dostała od Ambasady
    > Amerykańskiej zaproszenia dla rodziców z dziećmi na obejrzenie filmów
    > (co prawda gównianych), ale jacy wszyscy podnieceni byliśmy i dumni, że
    > idziemy do Ambasady. Wszystkich bez wyjątku dokładnie przed bramka
    > zrewidowaki i trzeba było wszystko wyciągac z torebek.

    to musiało być w latach 70-tych ub. wieku, w latach 80-tych ub. wieku
    była bramka, która prześwietlała klienta, bywałem w ambasadzie USA w
    tamtym czasie wielokrotnie i zawsze było bez najmniejszych problemów,
    a-ha i nie stałem w tych długich kolejkach:))))))))))

    --
    George Orwell :

    what they do not want to hear"