  • Data: 2019-04-26 20:46:38
    Temat: Re: ambasada wzywa
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:5cc3140b$0$522$6...@n...neostrada.
    pl...
    W dniu 24.04.2019 o 14:43, J.F. pisze:

    >Przyznam, że tok rozumowania w tym wypadku mnie przerasta. Nie
    >wybieram
    >się do USA. Nie wybieram, bo daleko, drogo, a po za tym z zasady nie

    Akurat chyba relatywnie tanio, w porownaniu do innych pieknych acz
    odleglych miejsc.

    >bywam tam, gdzie nie jestem mile widziany. Skoro USA tak sie obawia
    >mojej osoby, że aż musi mnie prześwietlić, to mogę przecież jechać do
    >wielu innych krajów, gdzie jest równie pięknie.

    >To niech sobie zmienią przepisy, jeśli doszli do wniosku, ze są złe.

    Alez moga uwazac, ze te przepisy sa dobre.
    Dalej moga sobie uwazac, ze dobrze byloby tych Polakow wpuscic, ale
    dla jednego kraju lepiej nie robic wyjatkow, szczegolnie, ze lada
    moment sami osiagniemy odpowiedni prog.

    potrzebowac-wiz-by-wjechac-min-do-polski-to-efekt-po
    lityki-unii.html

    >I dochodzimy do sedna sprawy. Mim zdaniem w wypadku WIZ powinna
    >obowiązywać zasada wzajemności.

    Ogolnie masz racje, ale wiesz ... im na nas nie zalezy, my niestety
    nie mozemy tego powiedziec :-)

    Wiec moze lepiej robic dobra mine i podkreslac, ze liczymy na zasade
    wzajemnosci w najblizszym czasie :-)

    Na to sie bodajze jeszcze naklada specyfika USA - prezydent odpowiada
    naszemu premierowi, rzadzi krajem, ale zgodnie z ustawami (ha, ha),
    ten 3% nakladaja ustawy i prezydent nie moze tego obejsc, nawet jak
    bardzo chce.

    A Trump akurat to chyba niespecjalnie chce :-)

    J.