  • 1. Data: 2005-11-21 17:38:55
    Temat: allegro ?walek?
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    pytanie,
    za pomocą allegro sprzedalem kolesiowi karte graficzna
    wartos byla ustalona na 500zl
    ugadalismy sie ze wysle najpierw 300zl a potem dosle reszte cena miala
    ostateczna wyjsc 450
    wyslalem mu paczke polecona, przelal 300zl
    a reszty nie doslal
    co ma mteraz zrobic?koles mowi ze wyslal calosc a ja niestety jej nie
    dostalem

    pzodrawiam

  • 2. Data: 2005-11-21 18:06:39
    Temat: Re: allegro ?walek?
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "bartek" <f...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > a reszty nie doslal
    > co ma mteraz zrobic?koles mowi ze wyslal calosc a ja niestety jej nie

    Z chaotycznego opisu wynika ze chciales zaoszczedzajac na prowizji wykonac
    wałek na allegro zawierajac transakcje poza aukcja. I dostales sam po
    kulasach.
    I słusznie.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2005-11-21 18:36:54
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    to bylo zakupione na allegro
    tylko mniejsza kase mial mi zaplacic.
    wiec?

  • 4. Data: 2005-11-21 20:05:54
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    > to bylo zakupione na allegro
    > tylko mniejsza kase mial mi zaplacic.
    > wiec?

    Napisz wszystko po kolei, bo nic nie da się zrozumieć.

  • 5. Data: 2005-11-21 20:48:28
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    no wiec tak
    wystawilem sobie aukcje na allegro
    karta graficzna x za 500zl
    podczas trwania aukcji jakis kolo do mnie pisze maila ze kupi ja za 450
    wiec ja mowie okej, kupuj niby za 500zl a sprzedam ci za 450.
    tak robimy.
    umawiamy sie ze ja mu wysylam karte poleconym ubezpeczona na wartosc 450zl
    on mi wczesniej przelewa 300zl a 150 gdy karta dojdzie i bedzie okej
    wiec karta doszla wszystko okej a koles niechce pieniedzy doslac reszty choc
    twierdzi ze doslal
    co teraz?
    150zl nie dostalem

  • 6. Data: 2005-11-21 20:55:31
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    bartek wrote:

> [...]
    > on mi wczesniej przelewa 300zl a 150 gdy karta dojdzie i bedzie okej
    > wiec karta doszla wszystko okej a koles niechce pieniedzy doslac reszty choc

    Komentarz negatywny na allegro. Zawiadomienie policji niewiele da, bo
    przy tej kwocie IMHO będzie najwyżej wykroczenie.

    Chyba najskuteczniej byłoby pojechać osobiście z jakimiś dużymi kolegami ;->

    > 150zl nie dostalem

    Było wysłać za pobraniem.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)

  • 7. Data: 2005-11-21 21:10:25
    Od: "bartek" <f...@w...pl>

    czyli nawet jak pojde na policje to niewiele zdzialam ?

    wiadomości news:dltc7v$h8p$6@opal.futuro.pl...

  • 8. Data: 2005-11-21 21:47:05
    Od: Przemysław Płaskowicki <p...@p...name>

    Dnia 21/11/2005 21:55, Andrzej Lawa wrote :

    > Komentarz negatywny na allegro. Zawiadomienie policji niewiele da, bo
    > przy tej kwocie IMHO będzie najwyżej wykroczenie.

    Moim zdaniem to oszustwo, znaczy i za jeden grosz to będzie przestępstwo.
    --
    Przemysław Płaskowicki
    To kill a man in a paroxysm of passion is understandable, but to have

  • 9. Data: 2005-11-21 21:56:26
    Od: Paweł <p...@p...onet.pl>

    a mozesz napisac po co takie kombinacje na dwie raty?
    Jak ja sprzedaje pisze wyraźnie- że osoba zainteresowana wpalca kase- ja
    wysyłam
    Zupełnie nie rozumiem tej "zaliczki "?

    W tym wypadku miałeś w zabezpieczeniu negatywa dla niego- ale jak ma 3
    gwiazdy to wiele krzywdy mu nie zrobisz...

  • 10. Data: 2005-11-22 10:22:22
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    wiadomości news:dltc7v$h8p$6@opal.futuro.pl...

    > Komentarz negatywny na allegro. Zawiadomienie policji niewiele da, bo przy
    > tej kwocie IMHO będzie najwyżej wykroczenie.

    no co ty, oszustwo, a tam nie ma znaczenia kwota.

    P.