  • 11. Data: 2008-01-24 00:07:46
    Temat: Re: allegro i licytacja (nasza-klasa)
    Od: Sarpedon <f...@b...cy>

    PlaMa pisze:

    > Tylko jesli kupowałeś jako "osoba fizyczna" od "sklepu"

    warunek pierwszy spelniony. warunek drugi oznacza, ze wlascicielem konta
    na allegro jest dg? caly czas oczywiscie jestesmy przy opcji kup teraz

  • 12. Data: 2008-01-24 08:43:37
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Wed, 23 Jan 2008 20:05:59 +0100, hajkju napisał/napisała:
    > Abstrahując od ideii tego portalu (n-k) ciekawie zachowują się licytujący.
    > Ktoś kiedyś już kupił auto za 1 zł, co sądzicie o tej sytuacji:
    >
    > http://allegro.pl/item301727041_przyjaciel_w_portalu
    _nasza_klasa_okazja_.html

    No sorry, ogloszenie powazne, z jajem.
    jak sie tluka o niego o astronomiczne kwoty - znaczy sa gotowi zaplacic :)
    Jakbym byl sprzedajacym to na pewno bym nie odwolywal ofert i wytoczyl
    sprawe w sadzie :)

    --
    * Foto freak: http://portfolio.pomorski.net, http://fotki.pomorski.net *
    GG: 70701

  • 13. Data: 2008-01-24 08:45:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Papik pisze:

> [...]
    > jak sie tluka o niego o astronomiczne kwoty - znaczy sa gotowi zaplacic :)
    > Jakbym byl sprzedajacym to na pewno bym nie odwolywal ofert i wytoczyl

    Zaryzykowałbyś opłatę sądową? :)

    --
    Pozdrawiam!
    Liwiusz

  • 14. Data: 2008-01-24 08:48:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Papik wrote:

> [...]
    > jak sie tluka o niego o astronomiczne kwoty - znaczy sa gotowi zaplacic :)
    > Jakbym byl sprzedajacym to na pewno bym nie odwolywal ofert i wytoczyl

    ja bym tam na miejscu allegro nie odpuscił prowizji.

  • 15. Data: 2008-01-24 09:26:18
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    castrol wrote:

    > CO mozna sadzic? IMO wszystko ok :)
    >
    > --
    > Pozdrawiam
    > Jacek

    A nie ma tam przypadkiem wyboru z listy?

  • 16. Data: 2008-01-24 10:08:28
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On Jan 24, 9:48 am, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    lu_nasza_klasa_okaz...

    > ja bym tam na miejscu allegro nie odpuscił prowizji.

    skasuja, bo jest niedozwolony wybor z listy, jedna cena a trzy pakieto
    do wyboru

  • 17. Data: 2008-01-24 10:48:51
    Od: "Photo M" <p...@n...pl>

    Użytkownik "SzalonyKapelusznik" napisał w wiadomości
    >skasuja, bo jest niedozwolony wybor z listy, jedna cena a trzy pakieto
    >do wyboru

    Nieprawda.

    "!!! TWÓJ NOWY ZNAJOMY !!!

    (pakiet standard) "

  • 18. Data: 2008-01-24 14:37:17
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SzalonyKapelusznik wrote:

    > A nie ma tam przypadkiem wyboru z listy?

    Nieprawda.
    W licytacji jest pakiet standard.
    O innych wspomina się, że będą dostępne na innych aukcjach.
    Czytać uważnie.

  • 19. Data: 2008-01-24 21:30:13
    Od: Papik <p...@a...net>

    Dnia Thu, 24 Jan 2008 09:45:50 +0100, Liwiusz napisał/napisała:

    > Zaryzykowałbyś opłatę sądową? :)

    Why not, koszty pokrylby kupujacy/przegrywajacy ;)

  • 20. Data: 2008-01-24 21:37:22
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Papik napisał(a) :

    > Why not, koszty pokrylby kupujacy/przegrywajacy ;)

    Jeżeli byłoby z czego wyegzekwować.

    Zbyszek
    PGP key: 0xC62E926B