  • 1. Data: 2010-01-09 21:47:31
    Temat: allegro - ciekawe zdanie
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    "OKAZJA TYLKO DZIŚ DO GODZ.1.00 W NOCY !!!
    ŚPIESZ SIĘ
    Za kupione dwa produkty płacicie Państwo jeden raz a przy trzecim
    produkcie wysyłka Gratis!!!"

    Jak to interpretować?

    Ja zrozumiałem, że do 1:00 przy kupnie dwóch produktów płaci się za
    jeden a jak kupi się 3 to wysyłka gratis, sprzedawca twierdzi natomiast
    że jasno jest napisane że przy kupnie dwóch przedmiotów za wysyłkę płaci
    się raz a przy kupnie 3 wysyłka gratis.

  • 2. Data: 2010-01-09 21:58:03
    Temat: Re: allegro - ciekawe zdanie
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    PlaMa napisał(a) :
> [...]
    > jeden a jak kupi się 3 to wysyłka gratis, sprzedawca twierdzi natomiast
    > że jasno jest napisane że przy kupnie dwóch przedmiotów za wysyłkę płaci

    Nie. Za 2 produkty płacisz jak za 2 produkty. Masz prawo zapłacić
    jeden raz. Ale możesz też w 2 czy więcej ratach, byle zmieścić się w
    regulaminowym terminie płatności.

    Przy trzech produktach płacisz za 3 produkty, ale masz bonus, że nie
    płacisz za wysyłkę.

    Tyle wynika z tego tekstu.

    Zbyszek
    PGP key: 0x78E9C79E

  • 3. Data: 2010-01-09 22:16:26
    Od: "mokinc" <m...@o...pl>

    PlaMa wrote:
> [...]
    > natomiast że jasno jest napisane że przy kupnie dwóch przedmiotów za
    > wysyłkę płaci się raz a przy kupnie 3 wysyłka gratis.

    A co tu interpretować jak jest po prostu koślawo napisane?
    Albo specjalnie, albo baran to pisał.

    "DZIŚ do 1.00 w NOCY" też jest niezłe.

    Interpretacja na twój sposób byłabhy poprawna gdyby założyć, że wszystkie te
    produkty mają tą samą cenę.

  • 4. Data: 2010-01-10 10:26:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    mokinc napisał(a):

    > "DZIŚ do 1.00 w NOCY" też jest niezłe.

    Czyli od 00:01 do 1:00 ;)

    j.

    --
    ps. swoja droga szukam fachmana z uprawnieniami do podlaczenia kuchenki
    gazowej (we Wrocku), info na priva, trzeba wywalic "polska" z adresu ;)