  • 1. Data: 2010-01-08 19:20:00
    Temat: z innej beczki...
    Od: kasia <l...@i...pl>

    Witam.Mam pytanie z innej beczki, moj pamietnik dostal sie w
    niepowolane rece.Osoba ta niechce mi go oddac,przyznaje sie ze go ma i
    otwarcie mowi ze go nie odda.Czy jest jakis sposob prawny aby go
    odzyskac?

  • 2. Data: 2010-01-08 19:22:43
    Temat: Re: z innej beczki...
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kasia wrote:
> [...]
    > niepowolane rece.Osoba ta niechce mi go oddac,przyznaje sie ze go ma i
    > otwarcie mowi ze go nie odda.Czy jest jakis sposob prawny aby go

    przejsc sie na policje, szybko mu wybija z glowy glupoty

  • 3. Data: 2010-01-08 19:34:16
    Od: kasia <l...@i...pl>

    On 8 Sty, 20:22, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

    > przejsc sie na policje, szybko mu wybija z glowy glupoty

    bylam,posmieli sie i tyle.Im tez powiedzial ze ma i nie odda.A oni mi
    to przekazali....

  • 4. Data: 2010-01-08 20:00:46
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    kasia wrote:

    > bylam,posmieli sie i tyle.Im tez powiedzial ze ma i nie odda.A oni mi
    > to przekazali....

    - to złóż skargę piętro wyzej na policjantow
    - przejdz sie do prokuratora
    - wez ze soba kogos wygladajacego bardziej powaznie
    - napisz do wyborczej

  • 5. Data: 2010-01-08 20:04:27
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    kasia napisał(a):
    > bylam,posmieli sie i tyle.Im tez powiedzial ze ma i nie odda.A oni mi
    > to przekazali....
    W takim razie, idź pod sklep nocny, za 0,7 czystej
    znajdziesz tam dwóch co mu elokwentnie wyperswadują głupoty
    z głowy.
    --
    Krzysiek

  • 6. Data: 2010-01-08 21:08:32
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    kasia pisze:
> [...]
    > niepowolane rece.Osoba ta niechce mi go oddac,przyznaje sie ze go ma i
    > otwarcie mowi ze go nie odda.Czy jest jakis sposob prawny aby go

    Myślę że jego wychowawczyni będzie tu odpowiednią instancją :)

  • 7. Data: 2010-01-09 06:42:06
    Od: kasia <l...@i...pl>

    On 8 Sty, 22:08, Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam> wrote:

    > Myślę że jego wychowawczyni będzie tu odpowiednią instancją :)

    hmmm,ale chodzi o osoby dorosle.moj "odseparowany" maz ukradl mi z
    mojego domu podczas mojej nieobecnosci.Pamietnik zawiera tresc jak
    wiadomo emocjonalna, zas dla policji jest to wartosc 2 zl

  • 8. Data: 2010-01-09 07:44:19
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 8 Jan 2010 22:42:06 -0800 (PST), kasia napisał(a):

    > hmmm,ale chodzi o osoby dorosle.moj "odseparowany" maz ukradl mi z
    > mojego domu podczas mojej nieobecnosci.Pamietnik zawiera tresc jak
    > wiadomo emocjonalna, zas dla policji jest to wartosc 2 zl

    Nie podchodź do tego jak do kradzieży, ale jak do naruszenia
    prywatności.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 9. Data: 2010-01-09 14:47:25
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał

    > W takim razie, idź pod sklep nocny, za 0,7 czystej
    > znajdziesz tam dwóch co mu elokwentnie wyperswadują głupoty
    > z głowy.

    45 w nicku to twoje IQ?

  • 10. Data: 2010-01-09 19:51:01
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Alek napisał(a):
    > 45 w nicku to twoje IQ?
    Numer buta. Coś Ci nie pasuje? Już widzę jakie jest Twoje.
    To nie nie sposób prawny, ale prawo ma w dupie
    takie przypadki. j/w
    Jest to sposób szybki, skuteczny i ekonomiczny na
    bezczelnych i zarozumiałych złodziei.
    W 99% wystarczy perswazja słowna.
    --
    Krzysiek