  • Data: 2005-09-26 19:45:38
    Temat: Re: alkomat a przestępstwo
    Od: "chopek roztropek" <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Paweł Sakowski <p...@s...pl> napisał(a):
    > Nie ma co przeliczać, w ustawie o wychowaniu w trzeźwości są "stawki" też na
    > zawartość w powietrzu: stan nietrzeźwości to >0.25 mg/l.

    Wszelkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że tak właśnie jest, dziękuję
    wszystkim za odpowiedzi.

    Jeszcze mam w takim razie jedno pytanko: dowiedziałem się, że wymiar kary za
    wykroczenie zależy od widzimisie sędziego (tzn. są widełki, ale górna granice
    30 dni aresztu czy 5000pln grzywny jest mało optymistyczna) - a jak to jest w
    praktyce? Jaka może być kara za tego typu sprawę (przypomnę, że wynik ledwo
    się mieści w górnej granicy wykroczenia - 0,24mg - pewnie to też ma jakiś wpływ)

    pozdr
    chopek roztropek