  • 21. Data: 2005-10-13 19:02:39
    Temat: Re: alimenty - prosba o opinie
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik " m@rkop" <m...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:dim38p$5r0$1@inews.gazeta.pl...

    > Przecież jak będzie na studiach, to ojciec nadal będzie płacił. Jeśli
    > wtedy
    > będzie to za mała kwota, to wniesiesz o podwyżkę alimentów.
    > Pzdr,

    chyba ze to beda sdtudia zaoczne

    P.

  • 22. Data: 2005-10-13 22:09:24
    Od: "Magda" <p...@o...pl>

    > ma obowiązek i wyraźnie napisała, ze również utrzymuje na miarę swoich
    > możliwości, poza tym matka w odróżnieniu od ojca je WYCHOWUJE, a to
    > jest nader istotny wkład w życie dzieci do którego jeśli dodamy tą
    > nawet minimalna kwotę którą z własnych zarobków matka przeznacza na
    > dzieci, to okaże się, że działają co najmniej na równi :))

    Dziekuje, juz myslalam, ze nikt tutaj nie potrafi myslec :).

  • 23. Data: 2005-10-14 05:28:03
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:dimm04$psp$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Magda* napisał(a):

    > Dziekuje, juz myslalam, ze nikt tutaj nie potrafi myslec :).

    Dodaj, że myśleć tak jak Ty.

    --
    Big Jack
    //////

  • 24. Data: 2005-10-14 05:35:13
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:dijp7f$pqg$1@nemesis.news.tpi.pl
    użytkownik *Magda* napisał(a):

    > Nie chce pieniedzy dla siebie, tylko zeby
    > ojciec placil w rownym stopniu na nie, co ja.

    Jesteś tego pewna?

    --
    Big Jack
    //////

  • 25. Data: 2005-10-14 05:38:39
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:diktuf$he3$1@atlantis.news.tpi.pl
    użytkownik *KAZIMIERZ KOTOWICZ* napisał(a):

    > Należy jedynie w sposób wyrażny
    > podać powody uzasadniające podwyższenie alimentów np. m.in. wskazać na
    > swoje potrzeby a w szczególności opisać swoją sytuację materialną.

    Czy ja czegoś nie doczytałem, czy jednak *Magda* chce podwyższenia
    alimentów na dzieci, a nie na siebie?

    --
    Big Jack
    //////

  • 26. Data: 2005-10-14 08:38:21
    Od: "Tiger" <c...@c...pl>

    > Kaja

    Hmm.. czy Twoja corka ma na imie Kasia?

    Pozdrawiam,

    Tiger

  • 27. Data: 2005-10-14 12:04:44
    Od: "witek" <i...@o...pl>

    > Owszem, istnieje realna szansa. Bo to znaczy, że ojciec zarabiający 15
    > 000 płaci na jedno dziecko tylko ok. 750 zł, a ma ich tylko dwójkę.
    > Z tego wynika, że na swoje 2 córki wydaje razem tylko 10 % swoich
    > dochodów. A na 1 dziecko - 5 %. A to już nie wygląda najlepiej.

    No ja przepraszam - czy Ty znasz różnicę pomiędzy brutto, a tym co na
    rękę (po odjęciu ZUS'u i podatku) ?? Bo z tych 15k, to nawet połowa nie
    zostanie!

  • 28. Data: 2005-10-14 12:52:04
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    witek wrote:
    > No ja przepraszam - czy Ty znasz różnicę pomiędzy brutto, a tym co na
    > rękę (po odjęciu ZUS'u i podatku) ?? Bo z tych 15k, to nawet połowa nie
    > zostanie!

    Oczywiście masz rację, jeśli chodzi o brutto.
    Tylko że nawet przyjmując, że ojciec zarabia w praktyce połowę tej kwoty
    (7,5 tysiąca), a zatem całościowo na dzieci wydaje 20% swoich zarobków
    to to i tak nie jest dużo i daje szansę na podwyższenie alimentów.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 29. Data: 2005-10-14 13:29:49
    Od: "Michał \"Kaczor\" Niemczak" <k...@N...atn.pl>

    On 2005-10-12 21:46, Magda wrote:

> [...]
    > do szkoly, 200 zl na ubezpieczenia i komitety rodzicielskie, kilkaset
    > zlotych na nowe ubrania, bo ze starych wyrosly. Kocham swoje dzieci i
    > robie dla nich wszystko. Nie chce pieniedzy dla siebie, tylko zeby
    > ojciec placil w rownym stopniu na nie, co ja. Ostatnio zalozylam
    > najmlodszej fundusz, zeby miala pieniadze na studia i bede placic 200 zl
    > miesiecznie. Kiedy poprosilam swojego eks-malzonka o wspolfinansowanie,
    > odpowiedzial, ze on nie moze, bo przeciez juz placi jej na konie. Tylko
    > jak ona pozniej z tego sie utrzyma na studiach?

    Ty wydałaś 800 na same książki JEDNORAZOWO a ojciec płaci 1450
    COMIESIĘCZNIE więc naprawdę nie masz powodów do narzekań. Ciesz się, że
    płaci tak wysokie alimenty i jeszcze chce dokładać na edukację dzieci
    dobrowolnie.

    Kaczor
    kaczor@NO_SPAM-plug.atn.pl
    http://unixlab.info/~kaczor/protokol.jpg

  • 30. Data: 2005-10-14 14:00:32
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > (7,5 tysiąca), a zatem całościowo na dzieci wydaje 20% swoich zarobków to
    > to i tak nie jest dużo i daje szansę na podwyższenie alimentów.

    a teraz uzasadnij powod podwyszenia, bo OJCIEC zarabia wiecej, to jest
    uzasadnienie?

    P.