  • 71. Data: 2005-10-24 06:16:54
    Temat: Re: alimenty - prosba o opinie
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Michał "Kaczor" Niemczak napisał(a):

    > Czyli tatuś ma płacić na każdą fanaberię dziecko tylko dlatego, że go na
    > to stać? Jak by sobie dziecko ubzdurało jakiś kurs za powiedzmy 2000 zł
    > to tatuś też ma płacić "bo go stać"?

    A czemu nie? O ile jest to usprawiedliwiona potrzeba.

    --
    @ Johnson

    --- za treść postu nie odpowiadam
    którymi staramy się je ukryć."

  • 72. Data: 2005-10-24 06:18:19
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Marta Wieszczycka napisał(a):

    > W rzeczywistości uznaje się, że alimenty muszą być kompromisem między
    > potrzebami dziecka a zarobkami rodziców.
    > Uwzględnia się również potrzeby wynikające z różnic środowiskowych.
    > Dlatego właśnie dzieci bogatszych rodziców utrzymywane są na wyższym
    > poziomie.
    > W końcu alimenty to nie jest jednolita pomoc od Państwa, tylko forma
    > utrzymywania własnego dziecka przez jego rodziców.

    To co napisałaś nie zmienia zasady. Najpierw ustala się wysokość
    uasprawiedliwonych potrzeb, które są różne dla różnych dzieci.

  • 73. Data: 2005-10-24 12:18:23
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Straszliwie mieszasz. Przede wszystkim nie przyjmujesz do wiadomości, że
    > mnie interesuję potrzeby dziecka, a nie matki.

    nie mieszam, pytam CI ejako kobiete, sad uznal ze 50 tys starczy, on zarabia
    100 mln,
    ty jako "przegrana" matka co dalej robisz? Nie potrafisz na proste pytanie
    odpowiedziec?

    > Właśnie to jest obsesja.
    > Ile znasz takich matek?
    > Bo ja nie znam żadnej.

    to otworz oczy.
    (najlepiej zacznij od archiwum grupy, haslo alimenty)

    > Po drugie, doszukujesz się takiego myślenia nawet u mnie. Obsesja.

    nie obsesja, a chec poznania Twojej opini jako kobiety, nie prawnika,

    P.

  • 74. Data: 2005-10-24 19:55:46
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Przemek R... wrote:

    > ty jako "przegrana" matka co dalej robisz? Nie potrafisz na proste pytanie
    > odpowiedziec?
    Odpowiedziałam Ci - to zależy od tego, jak ta kwota ma się do potrzeb
    dziecka.

    > to otworz oczy.
    > (najlepiej zacznij od archiwum grupy, haslo alimenty)
    Pytałam, ile znasz osobiście. Bo w archiwum grupy znajdziesz tyle samo
    postów na temat ojców nie płacących wcale zasądzonych alimentów.

    > nie obsesja, a chec poznania Twojej opini jako kobiety, nie prawnika,

    Moja opinia jest taka, że osoby na poziomie nie traktują alimentów na
    dziecko jako swojego potencjalnego źródła utrzymania. Podobnie, jak
    osoby na poziomie nie zaczynają oszczędzania od wydatków na własne dzieci.

    --
    MArta
    m...@N...pl

  • 75. Data: 2005-10-24 19:57:29
    Od: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>

    Swoją drogą myślę, że możemy już spokojnie zakończyć tę rozmowę.

  • 76. Data: 2005-10-25 10:24:41
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Marta Wieszczycka" <m...@N...pl> napisał w wiadomości

    > Odpowiedziałam Ci - to zależy od tego, jak ta kwota ma się do potrzeb
    > dziecka.

    podalem CI kwote 50 tys ktora uznal sad jako potzreby dziecka. Masz
    zaloezenie co w tej konretnej sytuacji robisz?

    P.