    From: Marta Wieszczycka <m...@N...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty - prosba o opinie
    Date: Thu, 20 Oct 2005 03:15:34 +0200

    Michał "Kaczor" Niemczak wrote:

    > No zawsze można kupić buty za 500 zł albo poszukać "potrzebnych potrzeb"
    > na następne 500 zł. Co chcesz udowodnić?

    Że skoro łączne zarobki rodziców są powyżej średniej krajowej, to jest
    normalne też, że na takim poziomie żyją dzieci.
    Nie znam ludzi, którzy wydawaliby na 2 dzieci łącznie tylko 20% swoich
    zarobków. Rodzice zwykle starają się bardziej. Mówię oczywiście o
    ludziach, którzy wychowują swoje dzieci. Ja wiem, że "czego oczy nie
    widzą, tego sercu nie żal", ale właśnie po to są alimenty, żeby dzieci
    nie traciły na rozwodzie rodziców. I znam sytuacje, kiedy na mniejsze
    dzieci od ojców mniej od tego pana zarabiających zasądzano wyższe alimenty.

    > Żeby podnieść obowiązek alimentacyjny trzeba udowodnić taką potrzebę.
    To właśnie napisałam pytającej.

    --
    MArta
    m...@N...pl