    From: "Dirschauer" <d...@N...wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: alimenty od dziadków.
    Date: Sun, 27 Jul 2003 00:39:47 +0200

    Zobacz tutaj:

    http://www.e-prawnik.pl/ep.php3/bD1wbCZwPTgxJms9NjA=

    Ważne jest to czy się uczysz, jeśli tak, to ojciec (dziadkowie) będą
    zobowiązani płacić Ci alimenty nawet do 26-go roku życia, tylko musisz ich
    pozwać.

    Szczegóły określa Kodeks Rodzinno-Opiekuńczy. Nie jestem prawnikiem, ale na
    pewno możesz pozwać dziadkó o alimenty, tylko nie wiem czy wcześniej nie
    powinieneś pozwać ojca. To jest też chyba uzależnione od wyroku rozwodowego
    (kto został uznany winnym rozpadu małżeństwa). Ale są to tak powszechne
    sprawy, że pomocy udzieli Ci pierwszy lepszy prawnik - w dużym mieście nawet
    znajdziesz go za darmo (np. w MOPS).

    Pozdrawiam!

    Dirschauer