  • Data: 2003-01-12 20:29:02
    Temat: Re: alimenty na dziecko
    Od: dziobas <USUŃ@ANTYSPAM.PL> szukaj wiadomości tego autora

    piort napisał:

    > Drga Haniu, jestem już bardzo starym człowiekiem i wychowałem dwoje
    > dzieci, które same są juz stare. Swoje uwagi przekazłem chłopakowi
    > wrobionemu w ojcostwo, bo mi go żal. Przepatruję sprawy ojcostwa od
    > czasów mojej młodości (II wojna) i zauważam ogromne zmiany na korzyść
    > kobiet. W dawnych czasach szanująca się kobieta starała się zachować
    > cnotę do ślubu. Nieślubne dziecko łamało wszelkie życiowe szanse
    > zarówno matki jak i dziecka. Teraz nastąpiła nobilitacja samotnego
    > macierzyństwa, które jest obce naszej cywilizacji, i kobiety mają
> [...]

    Madrze mowisz. Wszyscy na faceta patrza jak na potwora, ktory wykorzystal
    biedna niewinna istote. Nie musisz mi wspolczuc. To sie zdarza. Ja nawet
    sie ciesze. Piszac posta z pytaniami na grope nie chodzilo mi o sposob na
    olaniu dziecka. Tak nie mozna, to moje dziecko i jestem szczesliwy ze bede
    je mial. Jak myslicie, co mi powiedziala jak sie spytalem o plec? "a ch..
    cie to obchodzi".
    Dzieki Piotrze. To nie XV wiek.
    lech