  • Data: 2003-01-12 15:12:34
    Temat: Re: alimenty na dziecko
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "piort" <p...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie go żal, dał się złapać.

    A tego nie wiesz. Napisał "będę miał dziecko z dziewczyną, z którą nie
    jestem" - ale nie jest powiedziane, ze z nią nie był. A moze mamy tu do
    czynienia z sytuacją, gdy chłopak był z dziewczyną w zwiazku nawet parę lat
    i powiedzial "pa" gdy dowiedzial się, ze ona jest w ciazy? Bywają i tacy
    skurwiele. Obwiniasz dziewczynę a może to nasz biedny poszkodowany jest
    stroną bardziej winną?
    Trudno mi uwierzyć, ze złapala go na ciążę panienka, która przeleciał na
    jakies dyskotece nie pytając jej nawet o imię. Gdyby tak było to wypada
    pogratulowac obojgu glupoty - jemu bo nie potrafi utrzymac malego w galotach
    i sorrki za wyrazenie, pieprzy wszystko co na drzewo nie ucieka, nie myslac
    o konsekwencjach (chociazby AIDS), jej zaś bo sądzilam, ze panienki, ktore
    po tygodniu znajmosci dzwonia do faceta mówiac "o jejku jestem w ciazy", są
    juz gatunkiem wymarłym:-)))))

    HaNkA