  • 11. Data: 2004-12-24 02:47:31
    Temat: Re: alimenty
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "R De" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:cqfecv$bb5$1@news.onet.pl...
    > Chyba powinnaś jeszcze raz przeczytać cały wątek. Sorry, ale twoje
    > komentarze jakoś nie pasują do kontekstu.

    przeczytalam dokladnie i bzdury piszesz o tym komorniku ,ze z nim moze sie
    druga strona dogadac ...bzdury i bzdury a do zainteresowanego moge tylko
    tyle napisac ,ze zawsze moze skladac o obnizenie alimentow powolujac sie na
    sygn.akt zasadzajacych alimenty i przedlozyc dowody na poparcie tego co
    pisze tzn. wykazac sie , ze jest np. na bezrobotnym bez prawa do zasilku i
    na etapie szukania stalej pracy . Jesli nie ma takiego zaswiadczenia to niby
    jaki dowod ma na to , ze szuka pracy ? Więc mi tu nie gadaj bzdur ze
    zleceniami . Doskonale wiem co pisze

    z powazaniem Sandra

  • 12. Data: 2004-12-24 08:52:18
    Od: "R De" <r...@p...onet.pl>

    Doskonale wiem co pisze

    > z powazaniem Sandra

    Jednak nie do końca. Świadczy o tym twoje podenerwowanie. Coś wiesz, ale nie
    do końca.

  • 13. Data: 2004-12-26 00:49:57
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

    > Przepraszam, jeśli ktoś poczuł sie dotknięty. Akurat jestem w trakcie
    > rozwodu i zachowanie mojej byłej żony spowodowało, że tak reaguję na
    > teksty niewinnych kobiet. Możliwe, że jest niewinna, dla tego przepraszam.

    Nie ważne, czy jest winna, czy nie. Dzieci są na pewno niewinne i
    niezależnie od przyczyn rowodu należy im się wsparcie od obojga rodziców.

    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 14. Data: 2004-12-28 08:51:37
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>