  • 1. Data: 2013-12-29 19:51:10
    Temat: aktualizacja danych NIP1/VAT-R/CEIDG/ZUS
    Od: Jarek Pudelko <j...@U...boxnet.ceti.pl>

    Czesc

    Rozbilem sie o jakis absurd i nie wiem jak to ogarnac :)
    Zmienilem adres zameldowania, prowadze jednoosobowa dzialalnosc:

    1. wniosek o zmiane dowodu - 14 dni - oczekiwanie miesiac
    2. zmiana danych w zus 7 dni
    3. zmiana danych w us pit - 7 dni
    4. zmiana danych w us vat - 7 dni
    5. zmiana danych w ceidg - 7 dni

    wszystko niby ok ale np. w nip1 musze podac nr dowodu osobistego, nie
    mam jeszcze nowego, bedzie za jakis czas :) - maks miesiac z tego co
    mowili w urzedzie.
    Czy w takim razie mam zlozyc teraz NIP1 ze zmiana adresu, a np. za 2
    tygodnie ponownie NIP1 ze zmiana dowodu osobistego? Przeciez to jest
    chore...

    BTW, jesli zmienie wszystkie dane w urzedach skarbowych osobiscie
    skladajac stosowne deklaracje to co mam zaznaczyc we wnioskach CEIDG w
    polach dotyczacych "czy zmienia sie urzad skarbowy" - niby tak ale sam
    go juz zmienilem - bo mam blisko :)

    --
    jarek

  • 2. Data: 2013-12-29 21:43:26
    Temat: Re: aktualizacja danych NIP1/VAT-R/CEIDG/ZUS
    Od: LeonKame <k...@l...com>

    W dniu 2013-12-29 19:51, Jarek Pudelko pisze:
> [...]
    > skladajac stosowne deklaracje to co mam zaznaczyc we wnioskach CEIDG w
    > polach dotyczacych "czy zmienia sie urzad skarbowy" - niby tak ale sam

    Jestes poprostu glupim chujem i to jest twoj najwiekszy problem.

  • 3. Data: 2013-12-29 21:44:00
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > 1. wniosek o zmiane dowodu - 14 dni - oczekiwanie miesiac
    > 2. zmiana danych w zus 7 dni
    > 3. zmiana danych w us pit - 7 dni
    > 4. zmiana danych w us vat - 7 dni
    > 5. zmiana danych w ceidg - 7 dni

    Manipulują tobą, albo ty manipulujesz innymi, jest prościej i szybciej,
    wniosek o zmianę dowodu = czas wypełnienia, a do zmiany meldunku nie musisz
    zmieniać dowodu, dają ci kwit, i ten kwit powinieś pkazywać za każdym razem
    jak używasz dowodu.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 4. Data: 2013-12-29 22:12:56
    Od: "cef" <c...@i...pl>

    Jarek Pudelko wrote:

    > wszystko niby ok ale np. w nip1 musze podac

    Nie ma juz takiego druku.

  • 5. Data: 2013-12-30 11:08:56
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-12-29 21:44, Stokrotka pisze:

> [...]
    > wniosek o zmianę dowodu = czas wypełnienia, a do zmiany meldunku nie
    > musisz zmieniać dowodu, dają ci kwit, i ten kwit powinieś pkazywać za

    Najpierw jest zmiana meldunku. Potem zmiana dowodu. Na dokumencie
    potwierdzajacym zmiane meldunku widnieje informacja, ze jest 14 dni na
    zlozenie wniosku o nowy dowod, a stary traci z mocy ustawy waznosc po 3
    miesiacach od zmiany danych.

    --
    jarek

  • 6. Data: 2013-12-30 11:11:57
    Od: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>

    W dniu 2013-12-29 19:51, Jarek Pudelko pisze:
    > Czesc
    >
    > Rozbilem sie o jakis absurd i nie wiem jak to ogarnac :)

    Faktycznie jest prosciej niz myslalem ale jednak absurd jest, co
    potwierdzila Pani w urzedzie ;P
    Zmiany w wpisie do ewidencji do 7 dni od zaistnienia zmiany, na dowod
    mam czekac i jak dostane nowy to znowu zmiana do ewidencji - to jest
    troche absurdalne.
    Inna sprawa, ze popchne wszystko epuapem i bedzie spoko.
    Natomiast zastanawia mnie jedno - czy jesli zmieniam meldunek w URZEDZIE
    MIASTA KRAKOWA to czy stosowna informacja nie moglaby isc do wszystkich
    zainteresowanych instytucji tj.

    do URZEDU MIASTA KRAKOWA do wydzialu OBSLUGI PRZEDSIEBIORCOW, do
    stosownego Urzedu Skarbowego, ZUS'u itd?
    Przeciez zmieniajac meldunek OSWIADCZAM, ze chce sie tam zameldowac wiec
    po co mam to oswiadczac w kazdej instytucji osobno?

    --
    jarek

  • 7. Data: 2013-12-30 11:43:12
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 2013-12-30 11:11, Jarek Pudelko pisze:

> [...]
    > Przeciez zmieniajac meldunek OSWIADCZAM, ze chce sie tam zameldowac wiec
    > po co mam to oswiadczac w kazdej instytucji osobno?

    Hola, hola! To by ułatwiło przedsiębiorcom działalność.
    Państwo nie może sobie na coś takiego pozwolić.

    --
    rry

  • 8. Data: 2013-12-30 12:57:18
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Sun, 29 Dec 2013 19:51:10 +0100, Jarek Pudelko napisał(a):

    > 2. zmiana danych w zus 7 dni
    > 3. zmiana danych w us pit - 7 dni
    > 4. zmiana danych w us vat - 7 dni
    > 5. zmiana danych w ceidg - 7 dni

    Czy przypadkiem zmiana 5 nie idzie automatem do 2, 3 i 4?

  • 9. Data: 2013-12-30 13:24:14
    Od: LeonKame <k...@l...com>

> [...]
    > Przeciez zmieniajac meldunek OSWIADCZAM, ze chce sie tam zameldowac wiec
    > po co mam to oswiadczac w kazdej instytucji osobno?

    Ale co ma meldunek do prowadzenia dzialalnosci gospodarczej ?

    Dzialalnosc mozesz prowadzic nawet bez meldunku.

  • 10. Data: 2013-12-30 15:05:19
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Ale co ma meldunek do prowadzenia dzialalnosci gospodarczej ?
    >
    > Dzialalnosc mozesz prowadzic nawet bez meldunku.

    Serio? proszę o szczegóły.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)