    From: Jarek Pudelko <j...@b...ceti.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: aktualizacja danych NIP1/VAT-R/CEIDG/ZUS
    Date: Mon, 30 Dec 2013 11:11:57 +0100

    W dniu 2013-12-29 19:51, Jarek Pudelko pisze:
    > Czesc
    >
    > Rozbilem sie o jakis absurd i nie wiem jak to ogarnac :)

    Faktycznie jest prosciej niz myslalem ale jednak absurd jest, co
    potwierdzila Pani w urzedzie ;P
    Zmiany w wpisie do ewidencji do 7 dni od zaistnienia zmiany, na dowod
    mam czekac i jak dostane nowy to znowu zmiana do ewidencji - to jest
    troche absurdalne.
    Inna sprawa, ze popchne wszystko epuapem i bedzie spoko.
    Natomiast zastanawia mnie jedno - czy jesli zmieniam meldunek w URZEDZIE
    MIASTA KRAKOWA to czy stosowna informacja nie moglaby isc do wszystkich
    zainteresowanych instytucji tj.

    do URZEDU MIASTA KRAKOWA do wydzialu OBSLUGI PRZEDSIEBIORCOW, do
    stosownego Urzedu Skarbowego, ZUS'u itd?
    Przeciez zmieniajac meldunek OSWIADCZAM, ze chce sie tam zameldowac wiec
    po co mam to oswiadczac w kazdej instytucji osobno?

    --
    jarek