  • Data: 2003-02-12 06:12:29
    Temat: Re: akt oskarżenia
    Od: s...@d...pl (Marcin Surowiec) szukaj wiadomości tego autora

    From: "Marcin Olender" <d...@g...pl>
    To: <p...@n...pl>

    : Ale jak ktoś je wypłaci, to ich juz nie ma, prawda?

    no własine z tym się nie zgadzam,
    bank odejmuje te pieniądze z rachunku koleżanki, ale nie ma do tego prawa,
    bo to nie ona zleciła transakcję.

    : § 36
    :
    : W przypadku zgłoszenia zastrzeżenia Karty, o którym mowa w § 35,
    użytkownik
    : Karty nie ponosi odpowiedzialności: 1) za transakcje zrealizowane przy
    : użyciu Karty zastrzeżonej w punktach wyposażonych w elektroniczne
    : terminale - od momentu zastrzeżenia Karty,

    kiedyś znalazłem jakieś tezy w leksie, ze taki punkt jest niezgodny z prawem

    : IMVVHO :-) to koleżanka straciła_by_, gdyby się udało. Było zaś jedynie
    : usiłowanie, i to nieudolne i to jest dobra metoda obrony ( chyba - właśnie
    : przyszło mi to do głowy )

    nie, nie koleżanka :).

    ok, nie mam więcej argumentów, to chyba eot :)