  • 1. Data: 2005-01-07 07:09:42
    Temat: abonament RTV...
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Witam, pierwszy raz na grupie, mam nadzieję,
    że nie zadaje pytania NTG...

    1/ Jak to jest z abonamentem RTV? czy w firmie powinno
    się dodatkowo płacić (pracownik), jak chcę posłuchać radia?

    2/ czy jak to będzie radio przez internet, to tak samo
    należy zapłacić?

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(at)irc(dot)pl

  • 2. Data: 2005-01-07 08:21:28
    Temat: Re: abonament RTV...
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    DooMiniK napisał(a):

    > 1/ Jak to jest z abonamentem RTV? czy w firmie powinno
    > się dodatkowo płacić (pracownik), jak chcę posłuchać radia?

    W firmie za kazdy odbiornik, takze i w samochodzie firmowym. I
    placi szef - albo wydaje zakaz sluchania radia - jak ma weza
    w kieszeni ;)

    > 2/ czy jak to będzie radio przez internet, to tak samo
    > należy zapłacić?

    Za Internetowe nie. Dlatego, ze komputer nie jest odbiornikiem
    w rozumieniu odpowiednich przepisow.

    j.

  • 3. Data: 2005-01-07 13:27:18
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > Za Internetowe nie. Dlatego, ze komputer nie jest odbiornikiem
    > w rozumieniu odpowiednich przepisow.

    A gdybym ogladal telewizje przez komputer ?

  • 4. Data: 2005-01-07 13:54:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    scorpio napisał(a):

    > A gdybym ogladal telewizje przez komputer ?

    Rany... Placisz za ODBIORNIK a nie za to co ogladasz, w zasadzie
    nawet placisz czy ogladasz czy nie - za samo posiadanie odbiornika.
    Odbiornikami sa telewizory oraz odbiorniki radiowe. Koniec. Kropka.

    ;P

    j.

  • 5. Data: 2005-01-07 14:21:23
    Od: "castrol" <j...@w...cruso.pl>

    > Rany... Placisz za ODBIORNIK a nie za to co ogladasz, w zasadzie
    > nawet placisz czy ogladasz czy nie - za samo posiadanie odbiornika.
    > Odbiornikami sa telewizory oraz odbiorniki radiowe. Koniec. Kropka.

    jestes pewny?? :) Komputer tez jest odbiornikiem TV w takiej sytuacji :)

    Pozdrawiam
    Jacek

  • 6. Data: 2005-01-07 14:36:57
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Użytkownik castrol napisał:

    > jestes pewny?? :) Komputer tez jest odbiornikiem TV w takiej sytuacji :)

    Nie, przynajmniej jak na razie. Ale monitor LCD z tunerem TV już tak :-)

    Jakiś czas temu próbowałem panią prezes Danutę W. sprowokować "w
    temacie" abonamentu radiowego i telefonów komórkowych z wbudowanym
    odbiornikiem FM, ale jakoś się nie dała...
    ;-)

    M.

  • 7. Data: 2005-01-07 17:16:29
    Od: ww <S...@p...onet.pl>

    Maciej Bebenek wrote:

    > Jakiś czas temu próbowałem panią prezes Danutę W. sprowokować "w
    > temacie" abonamentu radiowego i telefonów komórkowych z wbudowanym
    > odbiornikiem FM, ale jakoś się nie dała...

    Nie tak dawno była audycja w Radiu ZEt i Janusz Weiss rozmawiał z kimś z
    KRRiTV (chyba rzecznikiem) i ten człowiek stwierdził, że telefon
    komórkowy za pomocą którego jest odbierany program radiowy jest
    odbiornikiem i należy płacić za niego abonament(!). Słyszałem to osobiście.
    Pozdrawiam
    W.W.

  • 8. Data: 2005-01-07 17:20:21
    Od: ww <S...@p...onet.pl>

    DooMiniK wrote:
    > Witam, pierwszy raz na grupie, mam nadzieję,
    > że nie zadaje pytania NTG...
    >
    > 1/ Jak to jest z abonamentem RTV? czy w firmie powinno
    > się dodatkowo płacić (pracownik), jak chcę posłuchać radia?

    A ja myślę tak: że skoro płacę abonament za radioodbiornik w domu, i nie
    muszę płacić za radio w samochodzie, działce, daczy, jachcie itp to
    równie dobrze mogę to samo radio wziąść do pracy, ale tu może znowu
    wtrącić się zaiks
    pozdrawiam
    W.W.

  • 9. Data: 2005-01-07 18:24:54
    Od: "Marek" <l...@o...pl>

> [...]
    > komórkowy za pomocą którego jest odbierany program radiowy jest
    > odbiornikiem i należy płacić za niego abonament(!). Słyszałem to osobiście.

    A to dziwne, bo ja w tej audycji słyszałem coś odwrotnego: za telefon z
    radiem nie płaci się abonamentu, ponieważ radio w telefonie jest tylko
    dodatkiem, główną jego funkcją są rozmowy. Podobnie za kartę tv w komputerze. O
    ile pamiętam, była to osoba "kompetentna".

    Ciekawi mnie natomiast inna rzecz: czy sklepy, które mają na wystawie po
    kilkadziesiąt telewizorów, muszą (chociaż teoretycznie) płacić kilkadziesiąt
    abonamentów?

    Marek

  • 10. Data: 2005-01-07 18:40:08
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Marek napisał(a):

> [...]
    > dodatkiem, główną jego funkcją są rozmowy. Podobnie za kartę tv w komputerze. O
    > ile pamiętam, była to osoba "kompetentna".

    Tak jest. Odbior programu radiowego badz telewizyjnego musi byc glowna funkcja
    urzadzenia, ktore jest Odbiornikiem za ktory musimy placic abonament RTV.

    > Ciekawi mnie natomiast inna rzecz: czy sklepy, które mają na wystawie po
    > kilkadziesiąt telewizorów, muszą (chociaż teoretycznie) płacić kilkadziesiąt
    > abonamentów?

    Raczej nie. Dlatego, ze to jest towar handlowy - chociaz paznokcia nie da
    sobie za to obryzc /:P

    j.