  • 1. Data: 2005-01-07 06:13:30
    Temat: do kiedy alimenty
    Od: "irena" <i...@p...onet.pl>

    Wiem, ze dokad dziecko sie uczy ale do jakiego wieku dziecka max rodzic jest
    zobowiazany placic alimenty?
    a co w przypadku, gdy rodzic zobowiazany do alimentow jest nieuleczalnie
    chory?

    Jesli ktos z grupowiczow moglby mi na ten temat cos wiecej powiedziec, to
    bardzo prosze.

  • 2. Data: 2005-01-07 06:14:46
    Temat: Re: do kiedy alimenty
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "irena"
    > Wiem, ze dokad dziecko sie uczy ale do jakiego wieku dziecka max rodzic
    > jest
    > zobowiazany placic alimenty?

    26 lat?

    Leszek

  • 3. Data: 2005-01-07 06:24:12
    Od: "scorpio" <s...@p...onet.pl>

    > 26 lat?

    Dlaczego ?
    Jezeli ciązy , to nadal ciazy dopoki nieodciazy.

    scorpio

  • 4. Data: 2005-01-07 06:31:02
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "irena" <i...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:crl95j$i5n$1@news.onet.pl

> [...]
    > chory?
    > Jesli ktos z grupowiczow moglby mi na ten temat cos wiecej powiedziec,

    Jeśli dziecko jest nieuleczalnie chore i posiada
    przyznaną mu jedną z grup niepełnosprawności
    to, niestety, nigdy się nie usamodzielni i obowiązek
    alimentacji nigdy nie ustanie.

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy.

  • 5. Data: 2005-01-07 06:49:33
    Od: "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl>

    > Jeśli dziecko jest nieuleczalnie chore i posiada
    > przyznaną mu jedną z grup niepełnosprawności
    > to, niestety, nigdy się nie usamodzielni i obowiązek
    > alimentacji nigdy nie ustanie.

    Tak, ale w pytaniu zawarte jest stwierdzenie, ze to rodzic zobowiazany do
    placenia alimentow jest nieuleczalnie chory, a nie dziecko.

    Lech Dubrowski

  • 6. Data: 2005-01-07 07:08:36
    Od: "Andrzej_K" <n...@n...spam.pl>

    User "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> napisał(a)
    w news'ie: news:crlblo$jnt$1@nemesis.news.tpi.pl

    > Tak, ale w pytaniu zawarte jest stwierdzenie, ze to rodzic zobowiazany
    > do placenia alimentow jest nieuleczalnie chory, a nie dziecko.

    Heh, biję się w piersi. (cherlawe ;-) )

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    (...) przy nietrzeźwej znaleziono trzeźwe niemowle.

  • 7. Data: 2005-01-07 09:23:37
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "irena" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jest
    > zobowiazany placic alimenty?
    > a co w przypadku, gdy rodzic zobowiazany do alimentow jest nieuleczalnie

    choroba nie zwalnia rodzicow od obowiazku alimentacji jedynie tylko mozna
    rozwazac wysokosc zobowiazania

    Sandra

  • 8. Data: 2005-01-07 09:25:15
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl>

    Użytkownik "LECH DUBROWSKI" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > 26 lat?

    wydano nowe k.r.o? eh

    w obowiazujacym prawie rodzinnym nie ma takiego przepisu ... podaj namiary
    gdzie moge przeczytac o powyzszym ?:)

    Sandra