  • 1. Data: 2005-01-06 21:51:30
    Temat: świadek w sądzie
    Od: "Piotrekd1" <p...@i...pl>

    mam pytanie, mam byc przesluchany w charakterze swiadka w sadzie .W tej
    samej sprawie skladalem zeznania na policji jakies 1,5 roku temu.Czy jest
    jakis artykul ktory pozwala mi oswiadczyc przed sadem, ze nie
    pamietam zbyt wiele z tamtego okresu i prosze o odczytanie moich
    zeznan, ktore zlozylem te 1,5 roku temu na policji????

  • 2. Data: 2005-01-06 22:26:44
    Temat: Re: świadek w sądzie
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrekd1" <p...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pamietam zbyt wiele z tamtego okresu i prosze o odczytanie moich
    > zeznan, ktore zlozylem te 1,5 roku temu na policji????

    Wniosek możesz złożyć. Ale sąd jednak najpierw zawsze stara się dowiedzieć,
    co pamiętasz. później odczyta Ci Twoje zeznania "wobec faktu, że świadek
    niektórych rzeczy nie pamięta" i zapyta, czy się zgadza.